A CD Projekt RED elismerte, hogy sokat tanultak a Witcher 3 hibáiból, amikből annak ellenére is akad néhány, hogy a játék kultikussá vált.

Nagyon sokan tartják a Witcher 3-at minden idők egyik legjobb játékának, de a fejlesztők egyetértenek abban, hogy elkövettek benne néhány igazán nagy hibát is. Ez azzal együtt igaz, hogy a 2015-ös Wild Hunt kétségtelenül feltette a térképre a már korábban is ismert szériát.

Forrás: CD Projekt RED

És ha már térkép…

A Witcher 3-mal az volt a fejlesztők egyik legnagyobb baja, hogy a jelzései kissé túlbonyolítottá tették a térképet. Philipp Weber, aki a harmadik és a negyedik rész kampányigazgatója, elárulta: maga is rengeteg side quest ötletet tett hozzá az előző játékhoz, és kb. elnézést kért azért, hogy ebből túl sok van a játék világában. Nem is értjük miről beszél:

Forrás: CD Projekt RED

A szakember a CD Projekt Red 20. születésnapja alkalmából tartott hétvégi live streamek egyikében beszélt a problémáról. Mint kiderült, a kérdőjelek javát nem sokkal a megjelenés előtt tették hozzá a játékhoz.

Forrás: CD Projekt RED

A Dexerto kissé furcsállja, hogy az amúgy tényleg kiváló játékban pont a kérdőjelek bántják Weber-t, hiszen ezen még könnyen felül lehet emelkedni. Azért mindenestre jár a pacsi a fejlesztőknek, hogy

a negyedik részben nem akarják újra elkövetni azt a hibát, hogy megállás nélkül elterelik a játékosokat a fő küldetéstől.

Persze jó, ha a játék világa gazdag, de az sem árt, ha pl. 1-2 hónap szünet után visszatérve még van valami fogalmunk arról, hogy hol tartottunk a történetben.

Amúgy a stúdió tényleg hajlandó tanulni a hibáiból, és ez dicséretes:

Megerősítette a CD Projekt Red – Az új Witcher játék nem jelenik meg konzolokra

 

https://leet.hu/shop/newmerch/

×