Szerencsére azért így is kapunk egy-két fejlesztést.

A Rainbow Six Siege fejlesztői minden egyes „Year” elején publikálnak egy roadmapet, melyen nyomonkövethetjük a szezonban érkező újdonságokat, és azt is, hogy várhatóan melyik szezonban érkeznek majd meg. A fejlesztők már akkor felhívták a játékosok figyelmét, hogy 2-3 havonta jelentkeznek egy bejegyzéssel, melyben arról adnak számot, hogy mennyire valósíthatóak meg ezek az előre eltervezett fejlesztések.

Szerda délután a Ubisoft új bejegyzéssel jelentkezett, több újdonság is a negyedik szezonra csúszik!

 

Az adatbányászoknak ismételten igazuk lett, hiszen a csúszások közül párat már megjósoltak az elmúlt pár hétben. Nézzük is a legfontosabb változtatásokat:

  • Bővül a kompetitív mappool a Y7S3 folyamán, ám nem egy új alkotásnak köszönhetjük ezt. Egy olyan pályáról van szó melyen már korábban játszhattunk, eventben is helyet kapott, de kompetitív körülmények között még nem debütált egyszer sem. A fejlesztők nem nevezték meg konkrétan a pályát.
  • A korábban elhintett Ranked 2.0 is csúszik, az utolsó szezonig várnunk kell rá.
  • A voice chattel kapcsolatos korlátozások szintén Y7S4-ben debütálhatnak.
  • Ennek hozadéka, hogy a Reputation pontszámokkal kapcsolatos változások is csak akkor érkeznek.
  • Y7S3-ban érkezhet azonban a korábban belengetett LMG nerf is, ám egy jóval nagyobb frissítés részeként. Hamar kitalálhatjuk, hogy a leakerek által felfedezett, minden fegyvert érintő recoil/visszarúgásról van szó, mely akár hosszabb távon még jót is tehet a játéknak.

Remélhetőleg több csúszásra már nem kell számítanunk, ám sosem zárhatjuk ki egy újabb fejlesztői bejegyzés megérkezését.

10 elátkozott játék, amire hiába várunk, a büdös életben nem jelennek meg!

https://leet.hu/hutes/

×