Egyre több információt szivárogtatnak az adatbányászok.

Nem is lehetne nagyobb változást elképzelni egy FPS lövöldében, mint a fegyverek tulajdonságainak megváltoztatása. Ez legtöbbször két dolgot foglal magában, egyrészt hozzányúlhatnak a fejlesztők a sebzésértékekhez, másrészt pedig módosíthatnak a fegyverek által kilőtt lövedékek mintázatán és a visszarúgás mértékén. A második egy fokkal radikálisabb lépés, hiszen abban az esetben gyakorlatilag újra kell tanulni a játékosoknak a korábban jól begyakorolt mozdulatsorokat, mely akár hosszú hetekbe, hónapokba is beletelhet.

Éppen ezért érte a Rainbow Six Siege közösséget hidegzuhanyként a hír múlt héten, hogy a Ubisoft fejlesztői csapata minden fegyver visszarúgásánál, recoilján módosítana. Természetesen ezek egyelőre csak a fájlokból kihalászott értékek, ám az első képek meglehetősen szomorú jövőképet festettek fel.

Hosszú távon jobban járhatnak a játékosok?

Forrás: Script

Az elmúlt pár napban azonban újabb képek és elemzések érkeztek, melyek azt hangsúlyozzák, hogy valójában egy üdvözölendő változás kapujában áll a játék. A fegyverek valóban jobban fognak szórni függőleges irányban, ám, ahogy a fenti kép jobb oldalán is látható, kevésbé lesz véletlenszerű a lövedékek útja. A bal oldali, jelenlegi mintázatot megvizsgálva könnyen leolvasható, hogy bizony meg tud szaladni teljesen véletlenszerűen jobbra vagy épp balra kicsit a lövedék, míg az új verzióban szintek kivétel nélkül egymást fedik a kilőtt sorozatok. Ennek köszönhetően a random faktor csökken, a mintázat tanulhatósága nő, így összességében profitálhatnak majd a játékosok a változásból, ám a kezdeti időszak nem lesz könnyű.

Öt év után végre bemutathatják a Ubisoft kalózos játékát

×