Hasznosabb lehet a R6S fegyverek visszarúgásának megváltozása, mint azt először gondolhattuk
Egyre több információt szivárogtatnak az adatbányászok.
Egyre több információt szivárogtatnak az adatbányászok.
Egyre több információt szivárogtatnak az adatbányászok.
Nem is lehetne nagyobb változást elképzelni egy FPS lövöldében, mint a fegyverek tulajdonságainak megváltoztatása. Ez legtöbbször két dolgot foglal magában, egyrészt hozzányúlhatnak a fejlesztők a sebzésértékekhez, másrészt pedig módosíthatnak a fegyverek által kilőtt lövedékek mintázatán és a visszarúgás mértékén. A második egy fokkal radikálisabb lépés, hiszen abban az esetben gyakorlatilag újra kell tanulni a játékosoknak a korábban jól begyakorolt mozdulatsorokat, mely akár hosszú hetekbe, hónapokba is beletelhet.
Éppen ezért érte a Rainbow Six Siege közösséget hidegzuhanyként a hír múlt héten, hogy a Ubisoft fejlesztői csapata minden fegyver visszarúgásánál, recoilján módosítana. Természetesen ezek egyelőre csak a fájlokból kihalászott értékek, ám az első képek meglehetősen szomorú jövőképet festettek fel.
Hosszú távon jobban járhatnak a játékosok?
Az elmúlt pár napban azonban újabb képek és elemzések érkeztek, melyek azt hangsúlyozzák, hogy valójában egy üdvözölendő változás kapujában áll a játék. A fegyverek valóban jobban fognak szórni függőleges irányban, ám, ahogy a fenti kép jobb oldalán is látható, kevésbé lesz véletlenszerű a lövedékek útja. A bal oldali, jelenlegi mintázatot megvizsgálva könnyen leolvasható, hogy bizony meg tud szaladni teljesen véletlenszerűen jobbra vagy épp balra kicsit a lövedék, míg az új verzióban szintek kivétel nélkül egymást fedik a kilőtt sorozatok. Ennek köszönhetően a random faktor csökken, a mintázat tanulhatósága nő, így összességében profitálhatnak majd a játékosok a változásból, ám a kezdeti időszak nem lesz könnyű.