Minden fegyvert érint az új Siege fejlesztés, de senki nem fog örülni
A fejlesztők döntése egyértelműen negatív fogadtatásban részesült.
A fejlesztők döntése egyértelműen negatív fogadtatásban részesült.
A fejlesztők döntése egyértelműen negatív fogadtatásban részesült.
A Rainbow Six Siege fejlesztői a játék története során már rengetegszer hozzányúltak a fegyverekhez. Ennek egyik leglátványosabb módja, amikor azok visszarúgását módosítják, hiszen azt az összes játékos megérzi és komoly hatással lehet a korábban megszokott játékmenetre is. Újra kell tanulni a fegyverek viselkedését, az addig érvényes „mintázatok” már teljesen máshogy nézhetnek ki.
2017-ben volt a legnagyobb ilyen jellegű változtatás, ám szinte mindegyik frissítésben alakítottak a recoilon a Ubisoft mérnökei, bár általában fegyverspecifikusan tették azt és nem általánosságban. Azt már régóta tudjuk, hogy az LGM-k visszarúgását nerfelni akarja a cég, ám úgy tűnik, hogy nem állnának meg itt.
Minden fegyvert érintő változások érkezhetnek a játékba!
harder recoil pattern coming to ALL GUNS eventually (credit: eggsy)
right is old, left is new pic.twitter.com/aZqwf207Ui
— Script (@ScriptLeaksR6) June 18, 2022
Vasárnap publikálta a fenti képet a ScriptLeaksR6 Twitter fiók, mely természetesen a játék szivárgásaival kapcsolatos subredditen is tiszteletét tette. A fenti képen két visszarúgás mintázatot hasonlít össze a feltöltője. Jobb oldalon a jelenlegit láthatjuk, míg a bal oldalán az egyelőre ismeretlen időpontban megérkező új változatot.
Jóval nehezebb lesz megtartani a fegyvereket, a bal oldali mintázat egyértelmű nerfre utal, hiszen egészen zöld-sárga festékig felszórt a fegyver, míg korábban nem rántott ekkorát. A változások pontos módját és listáját nem ismerjük, a fájlok alapján csak annyi biztos, hogy feltételezhetően minden fegyverkategóriát érint majd. Reméljük a fejlesztők hamarosan ismertetik a pontos tervezetet, hiszen nagy hatással lehet majd a játék jövőjére.
Most megéri visszahívni a haverokat – Ezeket a R6S ajándékokat kapod érte