Egy friss felmérés szerint a vállalat közelmúltbeli pénzügyi teljesítménye alapján az Apple a világ legértékesebb márkája.

Egy londoni székhelyű ügynökség nemrég felmérést végzett, és megállapította, hogy az Apple a világ legértékesebb márkája. A Kanter friss kutatása a 100 legértékesebb globális márkát vizsgálta a közelmúltbeli pénzügyi teljesítmény és a fogyasztói hatás alapján, 4 millió felhasználó körében 51 különböző területen.

A felmérés szerint az Apple az 1. helyen áll, mögötte a Google, majd a harmadik helyen az Amazon.

Az Apple 947 milliárd dolláros piaci értékével került a ranglista első helyéret. Ez ugyanis azt jelenti, hogy a márka közel áll ahhoz, hogy a világ első billió dolláros márkája legyen. Az Amazon veszített néhány helyet az előző évekhez képest, Jeff Bezos online piactere 2022-ben az 1. helyről a 3. helyre esett vissza. A felmérés szerint az Amazon márkaértéke mindössze 3%-kal nőtt, míg a Google-é megdöbbentően 80%-kal.

A jelenleg 10 legtöbbet érő márka:

  • Apple
  • Google
  • Amazon
  • Microsoft
  • Tencent
  • McDonald’s
  • Visa
  • Facebook
  • Alibaba
  • Louis Vuitton

Neked melyik a kedvenc márkád?

Megérkezett a polcokra a brutál olcsó asztali Intel videókártya – Tényleg komolyan gondolják

 

×