A Rainbow Six Siege játékosai sokkal nagyobb hasznot is húzhatnának az eldobható eszközökből, ha tudnák, hogy az nagyjából hol is fog landolni.

Kétségtelen, hogy a Rainbow Six: Siege rengeteg kütyüvel és eszközzel rendelkezik. Azon túl, hogy a játék minden egyes operátora kapott valamilyen egyedi eszközt, vannak másodlagos holmik is, melyeket szintén használhat egy-egy karakter. Ahogy a támadók, úgy a védők is gyakran kapnak valamilyen másodlagos eszközt, mint az impact, a gránát vagy éppen a nitro cell. Ezek megfelelő használata eldönthet egy meccset, ám nem könnyű őket használni.

A Rainbow Six Siege ugyanis nagyon megnehezíti az eldobható eszközökkel történő célzást.

A dobálózás nagyjából szerencsejáték

Miközben a játékosok minden fegyverrel történő célzás esetében kapnak irányzékot, ami segít meghatározni, hogy nagyjából hova is lövünk, nincs egyértelmű jelzés arra vonatkozóan, hogy amit eldobunk, az hová is érkezik majd. Ez nagyon megnehezíti a gránátok, a nitro cell, sőt az eldobható operátor-gadgetek eldobását.

Még a tapasztalt játékosokkal is gyakran előfordul, hogy nem jó helyre dobják a gránátot, vagy éppen az visszapattan, és magukat ölik meg. Vagy egymást. Vagy a túszt.

 

Ráadásul egyes operátorok is rendelkeznek eldobható kütyükkel, ilyen például Ying villanógránátja. Ha nem jó helyre dobod, az egész csapatot elvakíthatod. Ami talán ennél is rosszabb, az Tachanka tűzlövedéke, ami célzójelzés hiányában ide-oda pattog. Így meg van esélye annak is, hogy rossz helyre lövik ki, ami miatt akár a csapattársak is sérülhetnek.

De mi segítene?

A fejlesztők egyértelműen azért nem tesznek be irányjelzőt az ilyen eszközökhöz, hogy ezzel is szimulálják a valós harcokat. Ezért nem láthatjuk, hogy az eldobott gránát pontosan merre repül majd, mit talál el, és hová pattan tovább. Egyes feltételezések szerint viszont pont ettől irreális, mivel az életben azért jobban látod, hogy mit hová dobsz, nem ennyire random a dolog. A játékban ráadásul sok irreális dolog van már amúgy is, szóval nem lehetne nagy gond egy jelzőrendszer az eldobható tárgyaknak sem.

A jelzőrendszerrel lehetne látni a gránátok ívét, sőt akár azt is, hogy egy felületről azok hogyan pattannak vissza. Így elkerülhetők lennének a bakik, amik a fenti videóban is láthatók. Persze, hogy ez jó ötlet-e, arról valószínűleg megoszlanak a vélemények. Te mit gondolsz?

Nehéz lesz kikerülni az utált mapokat – Változik a R6S pályaválasztó rendszere

 

https://leet.hu/samsungssd/

×