Kitálalt a Battlefield 2042 fejlesztője - ezért maradnak a specialisták
Túl sok elemhez kötődnek a játékban ahhoz, hogy csak kiemeljék őket, de erre szándék sincs – inkább újratervezés jön.
Túl sok elemhez kötődnek a játékban ahhoz, hogy csak kiemeljék őket, de erre szándék sincs – inkább újratervezés jön.
Túl sok elemhez kötődnek a játékban ahhoz, hogy csak kiemeljék őket, de erre szándék sincs – inkább újratervezés jön.
Elég sok mindenért reklamáltak már a Battlefield 2042 felhasználói: nevetséges bugok, majd beharangozott, de meg sem jelent kiegészítők, és hát a specialisták – azok eléggé megtépázták a gyártó stúdiók nimbuszát.
Amikor az EA Games és a DICE először beszélt a különböző alaptulajdonságokkal (erősségekkel és gyengesésekkel) rendelkező karakterek bevezetéséről, még egész jó ötletnek tűntek, de a felhasználók körében végül közutálat tárgyává váltak, és mára egyre többen követelik, hogy
essenek áldozatául valamelyik soron következő frissítésnek.
A – természetesen mikroköltésekkel – fejleszthető specialisták annyira jó üzleti lehetőségnek tűntek, hogy a stúdiók az istenért sem tudtak ellenállni nekik, pedig jobb lett volna, mert a játékosok egyszerűbb, hagyományosabb karakterrel szeretnek belevágni a kalandba, és nincs szükségük „hozott jellemzőkre”. A baj ennek ellenére megtörtént, és a DICE egyik tervezője, Frederik Drabert szerint egyhamar nem is tudják majd elhárítani – osztotta meg a ComicBook.com.
It is not that easy. I saw the community proposals (kudos to everyone who put effort in it) and there is more design work required. The specialists touch a lot of parts in the game that need to be considered during a redesign. So it‘s more than take it and code it.
— Frederik Drabert (@FrederikDrabert) April 10, 2022
Arra a felvetésre, hogy miért nem sorolják őket osztályokba (amit a játékosok tulajdonképpen már maguktól is megtettek), így egy kis kódolással jól elkülöníthetők lennének, azt válaszolta,
„nem ilyen egyszerű, de láttam a közösség kéréseit (köszönet mindenkinek, aki vette a fáradtságot, hogy visszajelzést küldjön), és ezek alapján még sok munka vár ránk”.
Leszögezte, hogy a kevéssé népszerű specialisták benne maradnak a játékban, mert túl sok ponton kötődnek a komplett egészhez, így nem lehet csak úgy kiemelni őket. Megerősítette viszont, hogy az újratervezésüket – éppen a rajongók elégedetlensége miatt – indokoltnak érzik, csak időbe telik, mire használható megoldást tudnak letenni az asztalra.
Jobb, ha igyekeznek, mert még ingyen is találni jobb shootereket:
Bár a fejlesztő nem jelezte, hogy a változások pontosan mikor érkeznek, tudni lehet, hogy a jövő héten kidobnak egy nagyobb frissítéscsomagot. Ebben aligha lesz a specialistákat mélyebben érintő változtatás, de sok játékos bízik benne, hogy végre valami olyasmivel rukkolnak elő, ami megállítja a játék szabadesését.