Láthatatlan lesz az MMR a Rainbow Six Siege Ranked 2.0-ban
Az új operátor és a Demon Veil évad bemutatása csak a kezdete a Rainbow Six Siege friss tartalmainak és a Ubisoft hosszútávú terveinek.
Az új operátor és a Demon Veil évad bemutatása csak a kezdete a Rainbow Six Siege friss tartalmainak és a Ubisoft hosszútávú terveinek.
Az új operátor és a Demon Veil évad bemutatása csak a kezdete a Rainbow Six Siege friss tartalmainak és a Ubisoft hosszútávú terveinek.
Nem sokkal azután, hogy elindult a Rainbow Six: Siege Y7S1, a The Loadout rövid interjút készített a Ubisofttal arról, hogy mi várható a Y7S3-ban induló új Ranked rendszerben. A Ranked 2.0-nak nevezett új rangrendszer szétválasztja a rangot és a skillt, megszüntetve a meccsek alapján történő helyezést. Ez kifizetődőbb eredményeket hozhat a játékosoknak, aki feljebb juthatnak a ranglétrán. Azonban jön egy változás, ami biztosan felháborodást okoz majd.
Arra a kérdésre, hogy a játékosok láthatják-e az MMR-számot a játékon belül, Aurélien Chiron játékigazgató azt mondta: az „láthatatlan lesz”.
„Az MMR-számok láthatatlanok lesznek. Bár eredetileg azt terveztük, hogy láthatóak lesznek, számos lehetőséget megvizsgáltunk, hogy a legjobb Ranked 2.0-át hozzuk létre. Hiszünk abban, hogy az új rendszer megvédi és jutalmazza játékosok tudását” – mondta.
Alapvetően nagyon jó célnak gondoljuk, hogy a Ranked rendszer átalakul. Jelenleg ugyanis bár a Ranked rendszert úgy tekintik, mint ami megmutatja a játékosok képességeit, sajnos az nem feltétlenül igaz. Jelenleg ugyanis a győzelem és a vereség határozza meg a szintet, függetlenül attól, hogy a játékos milyen eredményeket ért el a meccsen belül. Nem beszélve arról, ha a csapattársak kilépnek, vagy épp a szerver mondja föl a szolgálatot. Remélhetőleg ezen finomítani fognak majd. Egyébként a Ranked rendszer a tervek szerint így fog kinézni.
Year 7 improvements focused on your experience:
👑 Reputation System rollout to reduce toxicity.
🥇 New Ranked 2.0 with a better feel for the climb. pic.twitter.com/QWEl2Jj0zP— Rainbow Six Siege (@Rainbow6Game) February 20, 2022
A legnagyobb különbség az lesz, hogy „az új rendszerben a rang és a skill két különböző dolog lesz”. A rang tehát attól függ majd, hogy milyen skillel rendelkezünk, milyen eredményeket érünk le. Minden játékos Copper szintről indul, és a skillek segítségével lehet feljebb jutni. Ez azt jelenti, hogy „Diamon skill nélkül nem valószínű, hogy eléri a valaki a Diamond szintet. Ezzel megszűnhet a csapatos boostolás.
Mindez ígéretes fejlesztésnek tűnik a Siege jelenlegi rangrendszeréhez képest, de további információk nélkül nehéz megmondani, mennyire lesz hatékony. Te mit gondolsz?
Robbanó kunai és új map? – Új hírek érkeztek a Siege Y7S1 különleges eventjéről