A Battlefield fejlesztők végleg megszakították a kapcsolatot a rajongókkal
Úgy tűnik, hogy teljesen megszakadt már a kapcsolat a Battlefield 2042 fejlesztői és a rajongók között. Erről a toxik playerek tehetnek?
Úgy tűnik, hogy teljesen megszakadt már a kapcsolat a Battlefield 2042 fejlesztői és a rajongók között. Erről a toxik playerek tehetnek?
Úgy tűnik, hogy teljesen megszakadt már a kapcsolat a Battlefield 2042 fejlesztői és a rajongók között. Erről a toxik playerek tehetnek?
Nemrég sok érdekes dolog derült ki a Battlefield 2042 kapcsán. Az egyik legérdekesebb, hogy az EA vezetői szerint a játék nem volt rossz, csupán a Halo Infinite jobb volt, ezért kapott rossz értékeléseket. A játék állapota miatt sorra tűnnek el a játékosok, miközben úgy tűnik, hogy a kommunikáció a fejlesztők és a rajongók között nem éppen fényes.
A DICE és a játékosok közötti kommunikáció már megszakadt.
Úgy tűnik ugyanis, hogy a játék fejlesztői elhatárolják magukat bizonyos rajongóktól, akik szerintük nem teszik lehetővé az építő jellegű vitát. Pontosabban: a DICE úgy érzi, hogy a Redditen folyó párbeszéd csak tovább növeli az amúgy is toxikus hangulatot. A DICE korábban már figyelmeztette a játékosokat, hogy határozatlan időre leállítja a játék Reddit oldalát, amikor hasonló problémák merültek fel januárban.
Feltételezések szerint a Battlefield 2042 Reddit oldalát figyeli a fejlesztőcsapat, de szándékosan nem reagálnak semmire. A rajongók persze továbbra is felvehetik a kapcsolatot a csapattal más platformokon, például a Twitteren. Ennek ellenére a távolság a rajongók és a fejlesztők között tovább nőtt.
Míg egyesek megértették a DICE döntését, a gond azokkal van, akik a Redditen bármit ki mertnek mondani, anélkül, hogy bajuk származna belőle. A beszélgetések többnyire nem konstruktívak, nem a játékról szólnak, hanem gyakran zaklatásba, fenyegetésbe és anyázásba mennek át.
„Már nem foglalkozom a Reddittel. Semmi értelme, hogy úgy teszek, mintha ez egy konstruktív környezet lenne” – mondta Adam Freeman community manager. „Ez nem azt jelenti, hogy nem olvassuk” – tette hozzá.
Egyesek szerint viszont nem egy jó döntés, hogy a fejlesztők ennyire eltávolodnak a játékosokól, ez ugyanis csak további rosszérzést, vagy mérgező környezetet teremt.
Te mi gondolsz?
24 mag, 32 szál – Az Intel hivatalosan is bemutatta az új “Raptor Lake” CPU-t