A Warzone fejlesztői beismerték, hogy a játék annyira „megtelt” az integrációk miatt, hogy azt sem tudják, mi okozza a hibákat a játékban.

A Warzone 2020 márciusában indult a Modern Warfare-ra alapulva, de azóta kibővült a Black Ops Cold War és a Vanguard világával. A sok frissítés és változás során, amin a játék átment, számos bug és hiba jelent meg, amelyek káoszt okoztak a játék egészében. A démon glitch, a különböző exploitok és a láthatatlan skinek mind-mind elszabadultak.

Most, hogy a Warzone 2 bejelentése hivatalossá vált, a fejlesztők elismerték, hogy túl sok minden történik a játékban, és ez gondot okoz nekik.

A Warzone 2 leleplezésének médiabemutatóján a fejlesztők elismerték, hogy a játék rossz állapotban van, mondván, hogy „elb***tunk dolgokat”, de megadták a magyarázatát.

A CharlieINTEL tweetje szerint azt mondták, hogy „a Warzone-t csak a Modern Warfare kiterjesztésének szánták”, aztán „integráltuk a Black Ops-ot, majd a Vanguard-ot”, és most a „játék túlcsordult”.

Aztán elismerték, hogy mivel annyi minden került a játékba, gondot okoz nekik megtalálni, hogy mi okoz egyáltalán hibákat. Bár a Warzone 2-vel kapcsolatos részletek még mindig hiányosak, határozottan úgy tűnik, hogy ezt a problémát a jövőben el akarják kerülni.

Mivel az új játék a hírek szerint a Modern Warfare 2 mellett készül, lehet, hogy az lesz a céljuk, hogy tisztán Modern Warfare 2 battle royale maradjon, minden további integráció nélkül.

Ha már a fejlesztőknél tartunk…

A Warzone fejlesztői tisztázták, mi lesz a konzolos FOV helyzettel

https://www.facebook.com/events/488955949419689/?acontext=%7B%22ref%22%3A%2252%22%2C%22action_history%22%3A%22[%7B%5C%22surface%5C%22%3A%5C%22share_link%5C%22%2C%5C%22mechanism%5C%22%3A%5C%22share_link%5C%22%2C%5C%22extra_data%5C%22%3A%7B%5C%22invite_link_id%5C%22%3A1052924878773802%7D%7D]%22%7D

×