Ahogy a Riot Games folytatja a LoL megújítását a 12. szezon kezdete előtt, egy hatalmas változást mutattak be a LoL Event Pass progressziós rendszerében.

A League of Legends előszezonja számos változással járt. Az új tárgyaktól kezdve az átdolgozott rúnákig a Riot megváltoztatta a játékot. Miközben folytatják a játékmenet módosítását, a fejlesztők úgy döntöttek, hogy az Event Passok fejlődési módját is átalakítják.

A Riot Games így változtatja meg az Event Pass fejlődési rendszerét

Egy blogbejegyzésben a Riot fejlesztői elmagyarázták, hogy a december 9-i Debonair eventtől kezdve új rendszert vezetnek be a LoL-ba. Ezzel megszűnik az eddigi pontrendszer, és helyette a játékosokat a játékidő alapján fogják jutalmazni.

Egy régebbi LoL Pass

Itt van egy teljes bontás arról, hogyan fog ez működni:

  • PvP, ARAM és esemény játékmódok: Minden játszott percért 4 pontot kapsz. Ha megnyered a játékot, akkor 6 pontot kapsz minden játszott percért.
  • Minden TFT-mód: Minden lejátszott percért 2 pontot kapsz. Ha az 1-4. helyen végzel, akkor 3 pontot kapsz játszott percenként.
  • Co-op vs. AI: Minden lejátszott percért 1 pontot kapsz. Ha megnyered a játékot, akkor minden lejátszott percért 2 pontot kapsz.

Míg ezek a módszerek az események során a pontok megszerzésére szolgálnak, 

a Riot a küldetésekkel kapcsolatban is felfedett néhány változást.

  • Heti győzelem küldetések: Szerezz 1650 pontot a játékokból és a megnyert játékokból.
  • Orb küldetések: Szerezz 4500 pontot
  • Token Bank küldetések: Szerezz 400 pontot

Hatalmas változás jön az Event Pass Tokeneket illetően. A játékosok többé nem kapnak tokeneket minden játék után, és mostantól 400 pontot kell szerezniük. Ez 20 tokent fog jutalmazni  az embereknek, és újra és újra megismételhető.

Mit gondoltok a változásokról? Jó irányba tereli a Riot az Event Passt?

Illetve azt tudjátok, hogy melyik hős feedel a legtöbbet?

Ezzel a hőssel feedelnek a legtöbbet a League of Legends játékosok

https://leet.hu/samsung/

×