A Riot nagy változásokat vezet be a League Pass fejlődési rendszerében
Ahogy a Riot Games folytatja a LoL megújítását a 12. szezon kezdete előtt, egy hatalmas változást mutattak be a LoL Event Pass progressziós rendszerében.
Ahogy a Riot Games folytatja a LoL megújítását a 12. szezon kezdete előtt, egy hatalmas változást mutattak be a LoL Event Pass progressziós rendszerében.
Ahogy a Riot Games folytatja a LoL megújítását a 12. szezon kezdete előtt, egy hatalmas változást mutattak be a LoL Event Pass progressziós rendszerében.
A League of Legends előszezonja számos változással járt. Az új tárgyaktól kezdve az átdolgozott rúnákig a Riot megváltoztatta a játékot. Miközben folytatják a játékmenet módosítását, a fejlesztők úgy döntöttek, hogy az Event Passok fejlődési módját is átalakítják.
A Riot Games így változtatja meg az Event Pass fejlődési rendszerét
Egy blogbejegyzésben a Riot fejlesztői elmagyarázták, hogy a december 9-i Debonair eventtől kezdve új rendszert vezetnek be a LoL-ba. Ezzel megszűnik az eddigi pontrendszer, és helyette a játékosokat a játékidő alapján fogják jutalmazni.
Míg ezek a módszerek az események során a pontok megszerzésére szolgálnak,
a Riot a küldetésekkel kapcsolatban is felfedett néhány változást.
Hatalmas változás jön az Event Pass Tokeneket illetően. A játékosok többé nem kapnak tokeneket minden játék után, és mostantól 400 pontot kell szerezniük. Ez 20 tokent fog jutalmazni az embereknek, és újra és újra megismételhető.
Mit gondoltok a változásokról? Jó irányba tereli a Riot az Event Passt?
Ezzel a hőssel feedelnek a legtöbbet a League of Legends játékosok