Megérkezett az első panasz - A játékosok szerint túl OP a feladatvérdíj
Még csak most jött ki az előszezon, de sok játékos már panaszkodott, hogy az új bounty mechanika „broken”, amire a Riot Games reagált.
Még csak most jött ki az előszezon, de sok játékos már panaszkodott, hogy az új bounty mechanika „broken”, amire a Riot Games reagált.
Még csak most jött ki az előszezon, de sok játékos már panaszkodott, hogy az új bounty mechanika „broken”, amire a Riot Games reagált.
Elkezdődött a League 12. szezonjának előszezonja, amelynek során számos változtatást vezettek be, kezdve a sárkányoktól, új tárgyaktól és a régiek változtatásán keresztül a Caitlyn változtatásokig.
Árnyékláng és új Caitlyn – A lényeg a League of Legends 2022-es előszezonjáról
Az egyik nagyobb változás az feladatvérdíjak bevezetése volt, amely egy megosztott aranyösszeget tartalmaz, amelyet egy csapat kap a League of Legends főbb objektumainak, például a tornyoknak, sárkányoknak, Rift Heraldnak és Baron Nashornak a megöléséért, ez viszont csak akkor váltható ki, ha egy csapat hátrányban van.
E mechanika bevezetése óta a játékosok észrevették, hogy az feladatvérdíjak túl erősek, sokan máris változtatásokat követeltek a rendszerben.
Sok rajongó, köztük néhány profi játékos is megosztotta aggodalmát az feladatvérdíjak állapotával kapcsolatban, és megjegyezte, hogy a vesztes csapatok nagy mennyiségű aranyat kapnak. Adam „LIDER” Ilyasov, egy európai LoL-profi is megosztotta csalódottságát a rendszerrel kapcsolatban, és „a valaha kitalált legrosszabb dolognak” nevezte.
first day of preseason and i can tell you that objective bounty is the worst thing ever invented
— Adam (@LIDERlol) November 17, 2021
A Team Liquid népszerű Twitch streamere, Drew „MIDBEAST” Timbs is megosztotta a véleményét. Szerinte az egész rendszer OP, és még az új rúnára is kéne egy kis igazitás.
First thoughts -> comeback objectives are overpowered + first strike rune need to be capped.
— Drew (@Midbeast) November 17, 2021
A League of Legends csapatának vezető játéktervezője, Matt Leung-Harrison felismerte a játékosok panaszait a rendszerrel kapcsolatban, és némi rálátással szolgált a helyzetre. Elmondta, hogy a fejlesztőcsapat „jelenleg figyeli, hogy a feladatvérdíjak kissé túl korán kapcsolnak be”, és arra kérte a játékosokat, hogy jelentsék azokat az eseteket, amikor a feladatvérdíjakat „nem érezték megfelelőnek”.
We're currently monitoring objective bounties turning on slightly too early (when teams don't feel behind enough to warrant getting a bounty).
Please reply to the thread with games that feel off to you & why they felt off (opgg and game identifying information will suffice).
— Matt Leung-Harrison (@RiotPhroxzon) November 17, 2021
A tweetjének folytatásában Matt tisztázta, hogy pontosan hogyan is működik a feladatvérdíj rendszer. Azt mondta: „4 tényezőn alapul. Sárkány előny, arany előny, xp előny, torony előny (csak maga a torony, mivel a toronyból származó arany benne van az arany előnyben)”.
It's based on 4 factors. dragon lead, gold lead, xp lead, turret lead (just the turret itself, since the gold from the turret is included in the gold lead)
— Matt Leung-Harrison (@RiotPhroxzon) November 17, 2021
Remélhetőleg a Riot az előszezont arra tudja használni, hogy finomhangolja az objektív fejpénzrendszert, hogy kiegyensúlyozottabb visszatérési mechanika legyen.