Az Iron Trials ’84 után egy teljesen más játékmód érkezett a Warzone playlistjéhez, amiről kifejtettétek a véleményeteket a magyar Warzone csoportokban.

Előző hét csütörtökön, szeptember 30-án sokak bánatára búcsút kellet inteni az Iron Trials ’84 játékmódnak, helyette viszont érkezett a Realism, ami tökéletes ellentéte.

Ebben a játékmódban nincsen HUD és nem látod a csapattársaid pénzét, életerejét, illetve még a pajzsokat sem. Nem érkezik semmilyen hangjelzés, ha valakit downolnak, illetve megölnek. Továbbá nem kapsz jelzést, hogy honnan kapod a lövéseket és a fejlövések szorzója sokkal magasabb.

Szóval magyarán majdnem olyan, mint a jól ismert Hardcore játékmód az alapjátékokban Battle Royale köntösben.

Én személyesen nagyon szeretem ezt a játékmódot, mert sokkal jobban oda kell figyelni, hogy mit csinálsz. Egy rossz mozdulat és jobb esetben is pikk-pakk a Gulágban találod magad. Rosszabb esetben természetesen mehetsz vissza a lobby-ba. Emellett a megnövelt fejlövés-sebzésszorzó miatt megéri csak a fejet célozni.

Ami viszont nem tetszik, hogy rá vagyunk kényszerítve a négy emberes játékra. Miért nincs solo, duo, vagy akár trió? Egyszerűen felfoghatatlan számomra, hogy miért nem lehet ezeknek a módoknak választható játékosszámot adni.

Mivel mi Európában élünk, rengeteg különböző nyelvű játékossal találkozhatunk, ha nem sikerült három másik barátot magad mellé csapni, és hát itt a bökkenő. Általában ezek a játékosok a saját nyelvükön ordibálnak és eszükben sincs angolul beszélni. Illetve, ha valami nem tetszik nekik, egyszerűen csak kilépnek, ezzel szinte elvéve a nyerési esélyeket.

Mi a véleménye a magyaroknak a Realism játékmódról?

A legnagyobb magyar Warzone csoportot pásztázva figyelmes lettem egy kérdésre:

Nos, ez egy kisebb lavinát indított be a közösségben, de jó volt látni, hogy a válaszok, illetve a vélemények civilek maradtak a poszt teljes egészében.

Kezdjük azoknál, akiknek nem tetszett a játékmód:

Rövid, de lényegre törő volt a hozzászóló. Sajnos arra már nem tért ki, hogy miért nem tetszett neki a játékmód, de sebaj, majd legközelebb!

Újabb rövidebb véleménynyilvánítás, de legalább most már több információt is megtudhattunk a játékmódról.

Majd érkezett egy rövid kritika, amivel egyet kell, hogy értsek. A contractok keresése iszonyat irritáló tud lenni. Már csak azért is mert nem írja ki, hogy milyen contract van előtted, meg kell várnod, míg a tableten látszik a logó, vagy elnyomsz egy UAV-ot.

Nézzük azt a magyar tábort, akiknek tetszik a Realism BR:

Érdekes, ezek a vélemények már kicsit bővebben beszéltek a játékmódról, illetve annak menetéről.

Itt szerintem a növelt ttk alatt azt értette, hogy rövidített, de azon kívül teljesen egyet tudok érteni.

Itt két ember véleménynyilvánítását láthatjuk. Igazából egyikkel se tudok azonosulni jelen pillanatban. Szerintem a játékmód jó, viszont ki van kapcsolva a SBMM, vagyis legalábbis jó pár meccsig. Azzal viszont nem tudok egyet érteni, hogy skillesebb játékosnak jobb a nagyobb TTK. Többféle skill létezik FPS játékokon belül is, szóval lehet valakinek pont az ilyen gyors TTK-s játékmenethez van tudása.

Sokan úgy gondoljak, hogy itt csak campelnek, ami szerintem nem igaz, mert sokkal jobban szeretek harcolni, főleg olyan fegyverekkel, amik a sima játékmódban nem érnek semmit. Itt viszont lehet velük darálni.

Az biztos, hogy ez egy felfrissülés, de kíváncsi vagyok, hogy a magyar játékosok miként vélekednek a Realism BR-ről. Szavazz!

supersurvey.com

https://leet.hu/?s=far+cry+6&post_type=product

×