Úgy tűnik, meg van a valós oka annak, hogy a játék miért csak 2022-ben jelenhet meg, egy évvel később, mint ahogy eredetileg tervezték.

A 2018-as PlayStation 4-es God of War a világ egyik legjobb játéka lett, hiszen még az „év játéka” díjat is hazavitte. Éppen ezért nagyon sokan várták a folytatást, hogy megtudják: mi lesz Kratos és fia sorsa, és mi történik, amikor találkoznak Thorral. A játékot egyébként eredetileg 2021-ben tervezték kiadni, ám most már tudjuk, hogy csak 2022 elején vehetjük kézbe.

 Christopher Judge magára vállalta a késés okát.

Természetesen a játék csúszása a világjárvány miatt kialakult helyzetnek is köszönhető, nemrég azonban a Kratost játszó színész is nyilatkozott az ügyben. Sajnos az a helyzet, hogy a csúszás miatt sok rajongó felháborodott, sőt fenyegetni kezdték a fejlesztőket. Sok más rajongó csupán arra volt kíváncsi, hogy miért késik a játék, de eddig nem igazán kaptunk konkrét választ. Mostanáig.

Christopher Judge színész, aki a 2018-as kiadásban és a folytatásában is Kratost alakítja, a Twitteren mondta el, hogy ő az egyik oka annak, hogy Ragnarök 2022-re tolódott.

„Ezt senki sem hagyta jóvá. A szeretett rajongóknak üzenem, hogy a Ragnarök miattam késett. 2019. augusztusában nem tudtam járni. Hátműtétet kellett végezni rajtam, mindkét csípőmet műtötték, valamint a térdemet is. A fejlesztők rám vártak…” – írta.

Majd hozzáteszi: „A Sony Santa Monica stúdió sosem beszélt a késés okáról. A stúdiók hülyék, de ez a vállalat reményt ad nekünk.”

 

A Santa Monica Stúdió csapata tehát feltétel nélküli támogatást nyújtott, és arra is hajlandók voltak, hogy késleltessék a megjelenést, amíg felépül a színész. A God of War: Ragnarök PlayStation 4-re és PlayStation 5-re jelenik meg 2022-ben.

×