A Riot elmagyarázta Amumuttal kapcsolatos döntésének okát.

Amumu nemrég a League of Legends Patch 11.17 -ben némi buffot kapott, amivel talán egy kissé kevésbé szomorú múmia válhat belőle. Most a Riot azt is elmagyarázta, hogy miért hozták meg ezt a döntést.

A cél azt volt, hogy Amumu minden rankban erősebb legyen.

Egy friss blogbejegyzésben a játéktervező AzuBK elmagyarázza, hogy Amumu már régóta alig kap helyet a magasabb szintű meccsek során, miközben igen hatásos az átlagjátékosok kezében.

„Ez sajnálatos helyzet azok számára, akik szeretnének kedvenc bajnokukkal magasabb szintre kerülni. Mivel a bajok nem annyira erős, nehezebb feljebb jutni. Olyan érzés lehet ez, mintha a LoL azt mondaná, hogy ha feljebb akarsz jutni, akkor meg kell válnod a kedvenc bajnokodtól, ami szívás” – mondta a fejlesztő. Mivel Amumu jelenléte a magasabb rankokon alacsony volt, ezek az apró kiigazítások csak előnyére válhatnak.

Fussuk át még egyszer, hogyan is változott Amumu:

Alapértékek

  • Életerő növekedési értéke 80 ⇒ 75
  • Páncél növekedési értéke 3,8 ⇒ 3,5

Q – Pólyadobás

  • Új: Ezt meg kell ismételnünk Amumu Q-jának mostantól 2 töltete lehet
  • Sebzés 80/130/180/230/280 (+70% varázserő) ⇒ 70/100/130/160/190 (+85% varázserő)
  • Töltet töltési ideje 16/15,5/15/14,5/14 másodperc
  • Töltési idő aktiválások között 3 másodperc (nem csökkenti a képességgyorsítás)
  • Eltávolítva: Eredeti töltési idő 10/9,5/9/8,5/8 másodperc

W – Nagy bánat

  • Alapsebzés másodpercenként: 8/12/16/20/24 ⇒ 12/16/20/24/28
  • Maximális életerővel arányos sebzés másodpercenként: A célpont maximális életerejének 1/1,25/1,5/1,75/2%-a (+0,5% minden 100 varázserő után) ⇒ A célpont maximális életerejének 1/1,15/1,3/1,45/1,6%-a (+0,5% minden 100 varázserő után)

R – A szomorú múmia átka

  • Kábítás időtartama: 1,5/1,75/2 másodperc ⇒ 1,5 másodperc

Még túl korai megmondani persze, hogy ezek a változások mennyire válnak be, a győzelmi aránya a platina rankon 48,25 százalékról 51 százalékra ugrott.

https://leet.hu/shop/back2school/

×