Az azonban nem világos, hogy ezek a változtatások a jövő héten élesednek-e.

A League of Legends Patch 11.16 előzetese részletesen bemutatott egy csomó bajnokot, akik buffokat és nerfeket kapnak. De a Riot egy valamit talán direkt kihagyott. Spideraxe ma részletezte a kiterjedt Karma módosításokat, amelyeket a League PBE-n tesztelnek.

Karma

Ha a változások elérik az élő szervereket, Karma Gathering Fire passzívja többé nem csökkentené a Mantra (R) cooldownját az auto attackokkal. Míg egy ellenséges bajnok varázslattal való eltalálása továbbra is csökkentené a Mantra töltési idejét, de most már nem 2/3,5/5, másodperc hanem sima öt másodpercet jelentene.

Karma Q-jának manaköltsége 55-ről 45-re csökkenne, a töltési ideje 9-5 másodpercről 8-6 másodpercre változna, és az alapsebzése is csökkenne a korai szinteken. A megerősített Q azonban megnövekedett bónusz alapsebzést osztana, 25-ről 175-re, 40-ről 220-ra emelkedve.

 

Karma E mozgási sebesség buffja 40 százalékra csökken az összes szinten, de a pajzsa a későbbi szinteken emelkedik. A megerősített E pedig mostantól csak 30 százalékos mozgási sebességet biztosít az elsődleges célpontnak, és 12 százalékos mozgási sebességet a közelben lévő szövetségeseknek.

Odüsszeia Karma

Ezek a módosítások azért készülnek, hogy Karma elérhetőbbé váljon minden játékos számára, miközben elveszi erejének egy részét, amikor a magas szintű játékosok kezében van. A korai játék és a csapatkoordináció egy kicsit gyengébb lesz, de a játékosok „jutalmat” kapnak a nagy erejű bombák célba juttatásáért(erősített Q).

Hajnalhozó Karma

Mivel Karma nem jelent meg a múlt heti patch-előzetesben, lehetséges, hogy a változtatásai egy másik frissítésre csúsznak. A jelenlegi PBE-ciklusban szereplő finomítások miatt azonban nem lenne meglepő, ha a 11.16-os javításban érkeznének meg.

A Riot munkatársai egyhetes szünetet tartanak, így a Patch 11.16 megjelenési dátuma augusztus 11-re tolódik.

https://leet.hu/termekek/pc/pc-komplett-gepek-konfiguraciok/
forrás: dotesports

×