Döbbenetes a különbség az eredetihez képest, elmúlt minden szaggatás.

A Resident Evil Village PC portja nem sikerült a legfényesebbre. A játékosok a kiadás első napjától fogva folyamatosan panaszkodtak akadásokra, apró FPS dropokra. A framerate limit bekapcsolásával némileg jobb játékélményt kaphattunk, ám így sem volt tökéletes a dolog.

Kiderült, hogy a játék védelméért felelős Denuvo okozta ezt a hibajelenséget!

Döbbenetes a különbség

A Digital Foundry alapos munkával összevetette az eredeti játékot és a pár napja napvilágra került „DRM mentes” tört játékot is. Meglepődve tapasztalták, hogy a crackelt verzióban egyszerűen nincs nyoma ezeknek az akadásoknak, tökéletes frametime-okat mértek. A fenti képen a zöld, egyenes vonal a crackelt játéké, míg a piros, össze-vissza ugráló vonal a virtuális áruházakban megvehető, eredeti példányé.

Jogosan merül fel a kérdés, hogy szükség van-e ilyen komoly védelmekre, ha közben akár a játékélménybe is beleszólhatnak a fentihez hasonló hibajelenségekkel. A Capcom megerősítette az Eurogamesnek, hogy dolgoznak a hiba javításán. Ez általában azt szokta jelenteni, hogy a tört verzió napvilágra kerülése miatt a rendes verzióról is lekerül a Denuvo védelem.

https://leet.hu/?s=sharksale&post_type=product

×