Glen Schofield, a Sledgehammer korábbi munkatársa szerint a játékosok nem értékelik a fejlesztés alatt belefektetett munkájukat.

Nem biztos, hogy tényleg jó ötlet minden évben megjelentetni egy-egy Call of Duty címet. Egyrészt a játékosokat megcsapja a bőség zavara, másrészt ilyenkor a fejlesztői csapatok egyből elhanyagolják a régebbi kiadásokat. Az sem lep már meg senkit, hogy minden egyes új játékért komoly pénzeket kell otthagynunk a kasszánál.

Ezért nem is tudjuk hibáztatni teljes mértékben a Call of Duty közösséget, amikor úgy érzik, hogy a kiadót csak a pénz érdekli, ezért önti futószalagon a játékokat.

A thegamer.com jóvoltából azonban az egyik (volt) fejlesztő szemszögéből is megvizsgálhattuk a folyamatot!

Schofield együtt dolgozott a Navy SEALS és Delta Force csapatokkal az Advanced Warfare fejlesztése során

Glen Schofield, a Sledgehammer korábbi munkatársa kifejtette, hogy nem volt egyszerű dolguk egy-egy Call of Duty cím fejlesztése során:

  • Rengeteg szakértővel kellett együtt dolgozniuk, három éven át a Második világháború eseményeit tanulmányozta miközben történészekkel egyeztetett.
  • Nyolc napig utazgattak Európában, hogy a játékba kerülő helyszínek minél autentikusabbak legyenek.
  • Természetesen a régi fegyverekkel való lövöldözés sem maradt ki a repertoárból, hiszen az is kellett ahhoz, hogy legyen viszonyítási alapjuk a játékban megjelenő képmásukhoz és azok viselkedéséhez.
  • Navy SEAL és Delta Force elitalakulatok tagjaitól kaptak tippeket és trükköket a játékban alkalmazandó taktikákhoz, elemekhez.

Régi fegyverekkel is lövöldöztek a COD címek fejlesztése alatt

Ő is megemlítette, hogy az évenként kiadott Call of Duty címek miatt könnyen úgy tűnhet, hogy nincs ilyen kemény munka a játék mögött. A fenti példa azonban rámutat, hogy érdemes kicsit a dolgok mögé nézni a közösségnek is, hiszen a fejlesztők élete sem csak játék és mese.

Nektek melyik az abszolút kedvenc Call of Duty címetek?

https://leet.hu/termekek/pc/pc-komplett-gepek-konfiguraciok/

×