A folyó királya nem hozta meg a kívánt hatást, így úgy tűnik egy ideig még nem láthatjuk Tahm Kenchet újra napi szinten az Idézők szurdokában.

Egy ideje már a levegőben lóg, hogy hamarosan érkezni fog egy Tahm Kench rework, amivel a folyók királya visszatérhet a Summoners Rift medrébe. A változtatást a 11. szezonra vártuk, de úgy tűnik egy ideig még várni kell, hiszen a mostani hírek szerint nem áll jól a fejlesztés.

Tahm Kench-csel a terve az volt a Riot Gamesnek, hogy mind a casual, mind pedig a profi játékosok kezében jól működjön. Ennek apropóján az ulti, valamint a bekebelezés képességét akarták felcserélni. Sajnos a jelenlegi fázisában a játéknak egyáltalán nem működik az ultival való kalandozás. Ahogy azt Rek’sai esetében is láttuk nála is kivették ezt a funkciót. De miért is volt sikertelen a rework?

Ugye eddig több pozícióba is be tudtuk venni a karaktert. Topon a nyelvvel és a Grey Health segítségével könnyen tudtunk tradelgetni. Ráadásul 6-os szinten iszonyatosan nagy sebzést kaptunk a Devour passzívból, így meglepetésszerűen tudtuk az ellenfelünket eltüntetni. Közlekedés szempontjából könnyen kicselezhető, ráadásul pontosan tudjuk hogy hova érkezik. A sebzés elvesztésével és azzal, hogy egy viszonylag könnyen kicselezhető nem lett erősebb a karakter.

A support énjéből a legfontosabb részt vették ki, míg topon van egy teljesen haszontalan képessége. Mivel az item scalet is levették, így jelenleg két pozíció helyett nulla helyen állja meg a helyét. Muszáj lesz a karakter erejébe belenyúlni, hiszen akkor egy erősebb top és jungle variánst kapunk, de jelen állapotában csak egy plusz test a pályán.

Ha a support funkcióit megszüntetik, akkor azzal nagyjából a játékos bázisa felét elveszik a készítők, ami szintén nem mutatna jól Tahm Kench profilján. Hogy pontosan mi lesz a megoldás? Egyelőre nem tudni.

Ti mit hoznátok ki a karakterből?

×