Hiába a 210 milliós szponzoráció, a TSM mezekre mégsem kerülhetnek fel
A Riot Games megtiltja a TSM-nek, hogy az új FTX szponzorát használja a League of Legends és Valorant eseményeken.
A Riot Games megtiltja a TSM-nek, hogy az új FTX szponzorát használja a League of Legends és Valorant eseményeken.
A Riot Games megtiltja a TSM-nek, hogy az új FTX szponzorát használja a League of Legends és Valorant eseményeken.
A TSM a FTX kriptotőzsdével kötött 210 millió dolláros névhasználati jogokkal kapcsolatos nagy hír után a Riot Games bejelentette, hogy a TSM nem használhatja új szponzorát a nevében vagy a mezein a League of Legends és a Valorant esporteseményeken. Nos ez elég kellemetlen, oda lenne az egész deal a Riot miatt?
.@TSM will NOT be allowed to use "FTX" in its name or on its jerseys for the #LCS, @ValorantEsports, or any Riot-sanctioned events, Riot told @DotEsports.
That exception was carved out in the TSM-FTX deal, but not communicated to press.https://t.co/CsLwtzKGLU
— Jacob Wolf 🐝 (@JacobWolf) June 4, 2021
A bejelentést a Riot Games észak-amerikai és óceániai esportokért felelős vezetője, Chris Greeley elmondta:
A kriptopénz-szponzoráció nem sérti az LCS szabályait, de a Riot Games kriptopénz-partnerségekre vonatkozó korlátozásaiba ütközik.
To be clear, FTX is approved as a TSM sponsor in the LCS, but we don't currently permit cryptoexchanges on jerseys or as naming partners. @TSM was very collaborative with us as they worked through their partnership.
— Chris Greeley (@IAmGrza) June 4, 2021
Emellett a TSM szóvivője a Dot Esportsnak elmondta, hogy mind a TSM, mind az FTX tudott a League of Legends és a Valorant kivételéről, amikor megállapodtak a szponzori szerződésben. De a TSM és az FTX közleménye nem említette a League of Legends és a Valorant tilalmát. Egy Reddit-posztra adott válaszában Andy Dinh, a TSM tulajdonosa és vezérigazgatója megjegyezte, hogy a Riot Games hivatalos eseményeire vonatkozó kivágás megtörtént, de „az FTX továbbra is szponzorálni fogja a League és Valorant játékosainkat a tartalmi, közösségi, élő közvetítési és személyes eseményeken”.
A 210 millió dolláros szponzori szerződés az esport történetének eddigi legnagyobbjai közé tartozik, a rajongók és az elemzők az esport iparágban megjegyezték, hogy ez az üzlet milyen mérföldkövet jelenthet az esport történetében, hogy az esport és a kripto hogyan működhet és növekedhet együtt a jövőben is. Az esport-iparág másik közelmúltbeli mérföldköve a zeneipari titán Spotify, amely bejelentette, hogy egy League of Legends esportnak szentelt podcastot fejleszt a platformján.