A GGPredict nemrég 500 ezer meccset elemzett, hogy kiderüljön: átlagosan hány kör kellett ahhoz, hogy megnyerjenek a játékosok egy CS:GO mérkőzést.

Nemrég egy igen érdekes statisztikát osztott meg a GGPredict.io oldala a meccsek megnyerését illetően. A GGPredict egyébként egy AI alapú virtuális CS:GO edző-szolgáltatás, az oldalon számos elemzés és statisztika segíti azokat a játékosokat, akik profik szeretnének lenni.

Most arról rántották le a leplet, hogy megfigyelésük szerint átlagosan hány kör alatt húzható be egy CS:GO meccs, rankszinttől függően.

Az átlagos körök számát a platformok és a rangok alapján elemezve azonnal láthatjuk, hogy általában minél magasabb a teljesítményszint, annál hosszabb a játék. Ahogy a játékosok fejlődnek a képességeik terén, úgy kevésbé hajlamosak arra, hogy domináljanak, és (az MM meccsek esetében) belebotlanak egy smurfbe. Így nő a körök száma. Silver szinten játszva gyakori látvány a nagyon egyoldalú a scoreboard, ami pl. a Legendary Eagle-nél nem fordul elő olyan gyakran, ahol a játékosok általában felkészülten érkeznek a meccsekre, és legalább néhány menetet meg tudnak nyerni. Alacsonyabb szinteken a leggyakoribb a meccsek feladása, a legnagyobb valószínűséggel a rangsorolatlan játékosok körében.

A matchmaking meccsek esetében a kis körszámok az alacsonyabb motivációnak is betudhatók. Ez különösen jól látható a FACEIT esetében. Általában a játékosok ott versenyképesebbek, így még az 1. szinten is kevésbé hajlamosak csak úgy feladni a játékot, mint bármely MM rangon. A mérkőzésenként lejátszott fordulók száma itt is emelkedik a teljesítménnyel, de a változások kevésbé jelentősek, különösen a 6-10. szinteken. Az egyetlen nagyon erős változás a 3. és a 4. szint között látható, mivel a 4. szinttől felfelé nagyon kevés feladott játékot látunk.

A hirtelen csökkenés a legmagasabb szinten a csalók nagyobb számából ered. Sajnos ez még a keményen dolgozó és fejlődni próbáló játékosok számára is nagy problémát jelent. A FACEIT 10-es szintjén a csökkenés nem túl jelentős, de ezt az ezen a szinten lévő játékosok által naponta játszott meccsek nagyobb számának és a fáradtságnak tulajdonítjuk.

https://leet.hu/termekek/pc/pc-hardver/pc-videokartya/

×