A Riot Games kiadott egy fejlesztői betekintést, amely a League of Legends mobilitásra fókuszál.

Az utóbbi időben a League of Legends-ben eluralkodott egy mobilitási probléma, ahol a bajnokok fénysebességgel száguldoznak a pályán. A „mobility creeping” már jó ideje aggasztó tényező a League of Legends játékosok számára. Legyen szó Gwen E-jéről, vagy Lillia autojáról, az ellenfelek nem tudnak elmenekülni a dash vagy mozgássebesség elől. A probléma már régóta uralkodik a játékban, és azután erősödött, hogy Shurelyas és Turbo Chemtank átdolgozást kapott a 11. szezonban.

A Riot Games azonban végre komoly lépéseket tesz a probléma megoldásáért.

Mark „Scruffy” Yetter, Gameplay Design Director egy blogbejegyzésben kifejti a League of Legends mobilitáscsökkentésével kapcsolatos filozófiát.

 

Scruffy szerint:

A mobilitás a League harc egyik alapvető építőköve, mivel egyszerre izgalmas és szükséges eszköz arra, hogy a többi játékost lőtávolságon belül tartsuk, vagy közelharcként közelharcban tartsuk. Vannak olyan helyek, ahol a mobilitás túlságosan erős, beleértve néhány tárgyat, amelyek túllépték az egészséges határokat„.

A fejlesztők a Riot néhány magasabb szintű filozófiájára összpontosítanak a mobilitás körül, miközben azon dolgoznak, hogy javítsák a League of Legends játékosok játékélményét. Ezek a változtatások pedig a következő patchekben lesznek tapasztalhatók.

Mit gondoltok, tényleg gondok vannak a mobilitással?

https://leet.hu/?s=WSNews&post_type=product

×