A Magyar Marketing Szövetség második alkalommal díjazta az év legjobb sportmarketing megoldásait, köztük az e-sport kategóriát is.

Ahogy azt a Magyar Marketing Szövetség is írja: a 2020-as év egyik legnagyobb nyertese az e-sport volt. Az élő sport hiánya miatt jelentősen növekedtek az e-sport események nézőszámai és így természetesen a versenyzők iránti figyelem is. A Neticle elemzése alapján a magyar piac legértékesebb e-sportolója jelenleg Molnár Gábor (molnargabo), mellette Subicz Dániel és Bereznay Dániel is kiugróan sikeres éven van túl, ami személyes márkájuk értékének is érezhető növekedést hozott.

A frissen alapított DomiNation Esports két dobogós helyezést is begyűjtött, hiszen a legértékesebb e-sportolók rangsorában Molnár “molnargabo” Gábor végzett az élen, míg a sportolóknál Szoboszlai Dominik lett a második.

 

Nemrégiben a LeetEsport is beszámolt a Szoboszlai Dominik által alapított és a Leet stratégiai támogatásával útjára indított DomiNation Esports-ról. Az esport szervezet első igazolása Molnár “molnargabo” Gábor lett, aki a klubnál nemcsak játékosa, hanem szakmai tanácsadója is egyben. A FIFA játékost és streamert most a legértékesebb e-sportolónak választották, őt a LoL-os Subicz “bluerzor” Dániel, illetve az F1 Esports Pro Series versenyzője, Bereznay Dániel követi.

A legértékesebb sportolók:

  1. Hosszú Katinka
  2. Szoboszlai Dominik
  3. Kapás Boglárka

A legértékesebb e-sportolók:

  1. Molnár “molnargabo” Gábor
  2. Subicz “bluerzor” Dániel
  3. Bereznay Dániel

Forrás: MMSZ Sportmarketing Tagozat

Gratulálunk a díjazottaknak és további sok sikert kívánunk!

×