A mai napon elstartol tesztszerveren a Rainbow Six: Siege Year 6 Season 2: North Star névre hallgató szezonja. Az éles szerverekre június 14-én érkezhet majd meg, ha minden a tervek szerint alakul.
Nézzük is milyen újdonságokra számíthatunk!
Új Defender Operator – Thunderbird
3 speed, 1 armor Operator
Gadget: Kóna Station
Automatikusan gyógyítja a közelben lévő Operatorokat, Doc-szerű stim shotokkal
Minden stim után némi cooldownra kell számítanunk
Képes felszedni a down-olt Operatorokat
A támadókat is gyógyítja
A Station elpusztítható lövedékekkel, robbantással vagy Twitch drónnal
Elsődleges fegyverek:
Spear .308
SPAS-15
Másodlagos fegyverek:
Bearing 9
Q-929
Másodlagos gadgetek:
Nitro Cell
Impact Grenade
Map Rework: Favela
A House-hoz hasonlóan ez is Casual átdolgozás
Teljesen átdolgozzák az alaprajzot is, szinte új pályáról beszélhetünk.
Rengeteg elpusztítható fal eltűnik a pályáról.
Scoreboard 2.0
A fejlesztők kicsit hozzányúltak a Scoreboardhoz is.
Gameplay változások
Health & Armor átdolgozás – Nem biztos, hogy a szezon elején megérkezik éles környezetbe
Az armorok „hozzáadott” HP-ként fognak viselkedni
1 armor => 100 HP
2 armor => 110 HP
3 armor => 125 HP
Rook vest mostantól +20 HP-t ad
Finka Adrenal Surge-je mostantól normál gyógyításként fog működni.
Melusi – Banshee
Ha aktív a készülék, akkor a középpontja („Banshee Core”) mostantól nem lesz védve a lövedékek, lézerek, robbanások és melee támadások ellen, mert „kinyílik” a készülék.
A külső burkolat továbbra is golyóálló marad, de a robbantásokat ez sem fogja bírni.
Mostantól érzékeli az ellenfelek lábát is
Shattered Glass – Ideje betörni az ablakokat
A játékosok mostantól egy melee hit segítségével betörhetik Mira Black Mirror és Maestro Evil Eye eszközeinek, illetve a golyóálló kamerának az üvegét is. Ennek működéséről már korábban is írtunk.
A lövedékek nyomai
Mostantól nem láthatunk át a lövedékek által ütött lyukakon.
A holttestek
Mostantól a lelövésük után pár másodperccel eltűnnek a holttestek és egy félig átlátszó Operator ikon lesz a helyükön.
Muzzle/torkolat kiegészítők
A Compensator mostantól leginkább a horizontális visszarúgást csökkenti
A Flash Hider mostantól leginkább a vertikális visszarúgást csökkenti
Muzzle Break változatlan maradt
A halál 3 árnyalata
A halálunk után három részre oszthatjuk a történéseket
Phase #1: A kamera elhagyja a tested és arra fókuszál, ami megölt
Phase #2: Visszajátszás a halálodról
Phase #3: Support állapot
Átugorhatóak az egyes Phase részek
Smoke – Gas
Javítottak a vizuális megjelenésén
Mostantól nem csökken a sebzése, ha tovább állunk a gázban
Már nem képes a falakon áthatolni a gáz
Operator és fegyver változások
A fenti Melusi, Finka stb. változásokon kívül azért még készültek továbbiakkal is a fejlesztők. Nézzük is ezeket!
ASH
A Breaching Rounds-ok száma 2 lett, az eddigi 3 helyett
Módosítottak az R4-C visszarúgásán, nehezebb lesz kezelni
Breaching Rounds-ok mostantól immunisak az elektromosságra
VIGIL
Módosítottak a K1A visszarúgásán, nehezebb lesz kezelni
ZERO
Az Argus Camera a Twitch drone-hoz hasonló rendszert kapott, 15 másodperces cooldownnal és egy lövési lehetőséggel.
BEARING 9 (HIBANA, ECHO, THUNDERBIRD)
Átdolgozott visszarúgás, könnyebb lesz kezelni. A horizontális szórás sokkal konstansabb lesz és közelebb lesz a célkereszt középpontjához.
SMG-12 (VIGIL, DOKKAEBI, WARDEN)
Átdolgozott visszarúgás, könnyebb lesz kezelni. Az első lövés „ütése” és a vertikális visszarúgás is barátságosabb lesz. Ezen kívül pedig a horizontális szórás is jobban megjósolható lesz (balra húz).
A teszt szerverre megérkezett „GAMEPLAY AFTER DEATH” változások ebben a szezonban BIZTOSAN (míg a HP -> Armorra van esély) nem érkeznek meg éles szerverre, ezért nem lettek érintve ebben a bejegyzésben. A teljes angol nyelvű changelogot >IDE< kattintva érheted el.