Jeevun Sidhu, a játék vezető tervezője felfedte Sona frissítésének időpontját.

Néhány hónappal ezelőtt a Riot Games bejelentette, hogy nagy változtatásokat tervez, ami Sona karakterét illeti. Akkor a stúdió megjegyezte, hogy a játék előszezonbeli tárgyváltoztatásai nem váltak be olyan jól Sonának, mint ahogy azt elképzelték.

Jeevun Sidhu, a League’s Summoner’s Rift csapatának vezető játéktervezője a Twitteren felfedte az új és továbbfejlesztett Sona élő szervereken való debütálásának időkeretét. „Frissítés a Sona változásokhoz, amelyeket belsőleg teszteltünk: a dizájn kész, és folyamatban van a művészeti erőforrások elosztása.

„Célunk, hogy még a nyár folyamán eljuttassuk az új Sona-t a játékosokhoz az élő szerverekre”.

Sidhu azonban egy következő Tweetben tisztázza, hogy ez „nem egy nagyobb frissítés” és, hogy „nem lesznek jelentős változások a játékbeli eszközeiben”. Ehelyett néhány frissítést fogunk látni a bajnok passzív képességében, „és némi VFX segítségre van szüksége, de ennyi”.

Nincs nyoma annak, hogy pontosan mit is hoznak ezek a finomítások, de a fejlesztő már márciusban felvázolt néhány ötletet a csapat számára Sona passzívájával kapcsolatban, ami adhat némi támpontot. Sidhu említett néhány tesztelést akkoriban egy „eltávolított végső passzív („basic ability cooldown reduction”)”, és „additional character passive: resonance”, ami azt jelentette, hogy „amikor Sona alapképességei segítenek a szövetségeseknek vagy ártanak az ellenségnek, akkor állandó ability haste-et halmoz fel az adott képességeihez, egy felső határig. Amikor a felső határértéket elérte, bónusz AP-t is kap”.

De ahogy a fejlesztő akkoriban világossá tette, ezek csak előzetes tervek, és nem garantált semmi, így várnunk kell, hogy mit tartogat a Riot a zenei bajnok számára a nyáron.

https://leet.hu/?s=%22Xiaomi%22+%22Redmi%22+%221More%22+%22YEELIGHT%22&post_type=product

×