Bár sokan a Ubisoftot hibáztatták, ezúttal nem ők tehettek a dologról.

Pontosan egy hónapja jelentették be a Rainbow Six: Siege fejlesztői, hogy a játék egy új funkcióval bővül. Az Nvidia Reflex bekapcsolásával a kártyánk és processzorunk sokkal jobban együtt képes működni, a cél pedig nem más mint a rendszer válaszidejének/késleltetésének csökkentése. Ez egy kompetitív, FPS játéknál nem elhanyagolható, így ideje volt, hogy végre az R6 is támogatást kapjon.

Nvidia Reflex

Az elmúlt időszakban azonban rengeteg hibába beleszaladtak a játékosok. A papíron támogatott videókártyák nagy része valamiért mégsem engedte bekapcsolni az opciót. Illetve sajnos többeknél is fps akadások és fagyogatások jelentkeztek játék közben.

A csütörtök este érkezett driver több teljesítménnyel kapcsolatos hibát is javított

A játékosok természetesen egyből a Ubisoftot kezdték hibáztatni, pedig ezúttal a zöld óriás volt a ludas. A csütörtök este megérkezett 466.27-es driver leírásában maga a cég ismerte ezt el, a „javított hibák” résznél. Ideje ismét adni egy esélyt a funkciónak, talán most már kevesebb hibába szaladhatunk bele.

Ti kipróbáltátok már a Reflexet?

×