A Ghost of Tsushima vezető fejlesztőit egy különleges megtiszteltetés érte Japánban.

Ha a tavalyi év játékmegjelenéseit nézzük, talán nem kell sokat kutakodnunk a legjobbak között. A The Last of Us 2 mellett a Ghost of Tsushima lett az 2020-as év egyik legnagyobb PlayStation 4 játéksikere. A történet, a játékmenet, a téma annyira magával ragadó lett, hogy a rajongók még gyűjtést is szerveztek, hogy a valós Tsushima szigetet támogassák. Nem véletlen, hogy a játék után a valódi sziget Japánban felkapott lett, a sziget vezetői pedig szerették volna ezt megköszönni.

Így a Ghost of Tsushima két vezető alkotója a valódi sziget nagykövete lett.

A Sucker Punch rendezője, Nate Fox és Jason Connell kreatív igazgató abban a megtiszteltetésben részesült, hogy Tsushima szigete hivatalosan is az állandó turisztikai nagykövet címet adományozta nekik. Ez a jutalmuk azért, hogy elkészítették a PlayStation 4 exkluzív címet, mely nagy közönségkedvenc lett szerte a világon.

Hiroki Hitakatsu, Tsushima polgármestere azt mondta: „Fox és Connell csodálatos módon terjesztette Tsushima hírnevét és történetét az egész világon. Még sok japán sem ismeri a Gen-ko időszak történetét. Ami a világot illeti, Tsushima neve és helye szó szerint ismeretlen, ezért nem tudom eléggé megköszönni nekik, hogy ilyen fenomenális munkával mesélték el a történetünket. Nem azért neveztem ki őket, hogy bármit is tegyenek érte a jövőben. Kettejük, a Sucker Punch Productions és a SIE jóvoltából sok ember szeretne most idelátogatni”.

 

A város egyébként egy izgalmas együttműködést is indít a Sony-val közösen, amelynek célja egy új turisztikai kampány, amely teljes egészében a Ghost Of Tsushima köré épül. Arra próbálják ösztönözni a játék rajongóit, hogy még többet tudjanak meg a szigetről. Tavaly a játék rajongói több mint 260 ezer dollárt gyűjtöttek össze a szigeten található sérült torii kapu megjavításához.

Ha minden igaz, a Ghost of Tsushima 2 pedig fejlesztés alatt áll.

https://leet.hu/?s=glorious&post_type=product

×