A Call of Duty: Black Ops Cold War rengeteg pénzt hoz ugyan, de közel sem annyit, mint a 2019-es Modern Warfare.

Szokásához híven az Activision minden évben kiad egy új Call of Duty játékot. Annak ellenére, hogy 2020 minden szempontból szörnyű volt, a kiadó szépen megjelentette az újabb címet is. A Call of Duty: Black Ops Cold War novemberben jelent meg, ám sem a kritikusok, sem a játékosok nem voltak annyira elragadtatva, mint 2019-ben. A Metacritic véleményeit figyelembe véve láthattuk, hogy rövidebb volt a kampány, rengeteg volt a játékhiba, és gyenge a teljesítmény az új Xbox Series X-en.

A rossz vélemény pedig hatással van az eladásokra is.

A SuperData elemzőcég szerint a Black Ops Cold War 678 millió dollárt hozott az első hat hét során. Ez nem rossz, és minden bizonnyal elég ahhoz, hogy az Activision boldog legyen, ám ez közel sem akkora bevétel, mint a 2019-es Modern Warfare esetében volt. Az utóbbi cím ugyanis mindössze három nap alatt hozott 600 millió dollárt, két hónappal a megjelenés után pedig több mint egymilliárdot.

Bizonyos szempontból persze a Warzone is okolható a Black Ops Cold War gyenge eladásaiért. A Warzone ingyenesen játszható, és a közelmúltbeli integrációnak hála a játékosok a Warzone-on keresztül hozzáférhettek a játék egyes részeihez. Ezenkívül az egyesülés sokakat inkább elrettentett attól, hogy megvegye a játékot, tekintettel a gyakori játékhibákra.

Érdekes tehát látni, hogy mennyire nem mindegy, hogy mikor, milyen Call of Duty jelenik meg, illetve, hogy melyik stúdió felel érte. A 2019-es Modern Warfare a sorozat egyik legnagyobb sikere volt, amit a Cold War nem tudott felülmúlni. A kérdés most az, hogy melyik következő Call of Duty játék lesz képes?

https://www.facebook.com/groups/blackopscoldwarhungary

×