A Valve a hírek szerint olyan pszichológust szeretne felvenni a céghez, aki rajong a játékokért, és segít a tervezésben és kutatásban.

A Valve olyan népszerű játékokat tett le az asztalra, melyek meghatározták egy generáció videojáték élményét. Legyen szó a Half-Life-ról vagy a CS:GO-ról, mindkét játék óriási rajongótáborral bír, szóval lehet mondani, hogy a Valve nagy hatással volt/van az emberekre. Lehetséges, hogy a cég valami nagyon mély dologra készül, mivel a washingtoni Bellevue-ban

különleges képességgel bíró pszichológus munkatársat keresnek.

A cég honlapján az olvasható, hogy széles körű készségekkel és szakértelemmel rendelkező személyt keresnek, aki egyébként rajong a videojátékokért. Továbbá elvárás, hogy a pszichológus munkatárs együttműködjön a többi alkalmazottal, és új kezdeményezeseket javasoljon a kutatásai révén. Persze nem ez az első eset, hogy a Valve pszichológus munkatársakat vesz fel, sőt a játékfejlesztésben ez egyáltalán nem meglepő.

Ami viszont érdekes, azok az elvásárok:

  • Segítsen lenyűgöző játékélményt adni a jövőbeli Valve címekhez
  • Nyújtson betekintést az emberi viselkedésbe, hogy javítsa a vásárlói élményt a Steamen
  • Végezzen statisztikai elemzéseket a Valve játékairól, pénzügyi és vállalati adatairól a viselkedési minták azonosítása érdekében
  • Lenyűgöző új hardver technológiák kutatása
  • Kísérletek a játék különböző hipotéziseinek és tervezési döntéseinek értékelésére
  • Javítsa a jelenlegi játéktesztelési módszereket
  • Találjon ki innovatív módszereket a Valve termékeivel és üzleti tevékenységével kapcsolatos kérdések megválaszolásához

A Valve ezzel együtt annak is örülne, ha a pszichológus jelölt értene a különféle kódnyelvekhez, például C ++, a Python vagy a PHP. A pozíció ettől függetlenül nagyszerű lehetőségnek tűnik azoknak, akik szeretnék ötvözni a játék iránti szenvedélyüket és a pszichológiát.

Pszichológus munkatársa egyébként minden játékfejlesztő cégnek szüksége van, hiszen a játékok, azok egy-egy grafikai eleme, hangja, karakterei, történeti elemei hatással lehetnek a tesztelőkre, alkalmazottakra és legfőképpen a játékosokra. Minden fejlesztés, minden egyes szakaszában fontos egy pszichológussal való együttműködés.

Ez például azért szükséges, hogy ne történhessen meg az, ami a Cyberpunk 2077 esetében, amikor képi hatások miatt sokaknak epilepsziás rohama lett.

https://www.facebook.com/groups/1737295806551859

×