A vásárlók egyre elégedetlenebbek.

Jeff Bezos már 4. éve élvezheti a világ leggazdagabbjának járó elismerést, amit főként az Amazon webáruházának köszönhet. Nem titok az sem, hogy az Amazon úgy működik, mint egy tökéletesen olajozott gépezet, a robotok már félig át is vették az irányítást a csarnokokon belül, viszont így is becsúszik néha egy-egy hiba.

Ezúttal az AMD Ryzen vásárlók panaszkodtak a cég nem megfelelő szállítási körülményei miatt. Az utóbbi időben ugyanis egyre több törött Ryzenről lehet hallani, amelyek különös módon épp szállítás közben sérülnek meg. A karácsonyi időszakban, illetve most 2021 januárjában is napvilágot láttak olyan képek, amelyet egyetlen gamer sem tapasztalna szívesen.

A sérülés a puha csomagolásnak köszönhető, ugyanis valamiért a jól megszokott kemény borítás helyett szimpla levélborítékokban szállították a több százezres processzorokat. A „szerencsésebbek” csak a deformált doboz miatt reklamáltak, de olyan is akadt, aki már eldeformálódott tüskékkel találkozott. Ezek jobb esetben visszahajlíthatók, persze ehhez is kell némi kézügyesség.

„Annyi hajlított láb van a CPU mind a négy széle körül, hogy fogalmam sincs, hogyan lehet ezeket megjavítani. Próbáltam már csipeszt és borotvapengét, miközben a telefonom fényképezőgépét nagyítóként használtam, de sehogy sem sikerült. Túl kicsik a tűk ahhoz, hogy dolgozni tudjak. AARRGGHGHGGH !!!!,” – írta a csalódott vásárló

Persze a javítás sem egyszerű, egyes esetekben pedig nem is lehetséges, főleg a megfelelő célszerszámok hiányában. Az eset után a cég teljes visszatérítést és egy 1500 forintos Amazon kupont ítélt meg a Ryzen 5 5600X tulajának. Az egyetlen probléma, hogy azóta teljesen kiürültek a raktárkészletek, így főhősünk pénzénél van, viszont processzor hiányában nem igazán jár előrébb.

Minden esetre az biztos, hogy senki sem ilyen csomagolásban várná a frissen rendelt Ryzenét. Legyen szó akár egy közép-felsőkateógiás Ryzen 5 5600X-ről vagy épp a csúcs Ryzen 9 5900X-ről.

×