A Valve megosztott néhány számot, összehasonlítva az előző őszi Steam értékesítésekkel.

A Valve legújabb Steamworks Development blogja az idei őszi akció néhány számát mutatja be. Általában kis semmiség a téli akcióhoz képest, azonban

idén valóban meglehetősen tisztességes árengedményeket tartalmazott, és nyilvánvalóan a valaha volt legnagyobb a bevételek szempontjából a fejlesztők és a kiadók számára.

A sok országban folyamatban lévő COVID-19 karanténok valószínűleg segítettek az eladásban, amely átfedésben volt egy Black Friday-el és egy Cyber Monday-el, amelyek szerint az online vásárlás 22 százalékkal nőtt az Adobe Analytics statisztikáira hivatkozva.

A Steam egyidejű felhasználói száma elérte a csaknem 24 milliót, ami körülbelül 7 millióval több, mint tavaly ugyanebben az időben. A Valve azt is elmondta, hogy körülbelül félmillió játékos vásárolt játékot vagy tett mikrotranzakciót először a Steamen, ami nyilvánvalóan egyharmaddal több, mint 2019 azonos időszakában.

Úgy tűnik, hogy a Steam műfaj szerint rendezett kategóriái is remekül működnek, mivel a Valve jelentése szerint ezek segítségével  rengeteg plusz eladást generáltak..

A fejlesztők megosztották az őszi eladással egyidejűleg futó Steam Awards jelölésekkel kapcsolatos adatokat is. Több mint 5,3 millió szavazó vett részt a szavazásokon. Egy olyan jelvény, amelyet úgy lehet megszerezni, hogy felhasználói értékelést hagysz az egyik általad jelölt játékról, több mint 1,6 millió embert motivált a felhasználói vélemények hozzáadására.

Ti vásároltatok valamilyen játékot az őszi akció keretein belül?

 

×