A volt Rockstaros fejlesztők által kreált Everywhere mindenhol ott lesz, vagyis PS5-re és Xbox Series X és S konzolokra is érkezik.

A GTA rajongók a világ minden táján abban reménykednek, hogy a Rockstar Games hamarosan bejelenti a következő címet a sorozatban. Közben – ahogy arról mi is beszámoltunk korábban – készül az Everywhere, melyet valamiért a GTA 6 legnagyobb riválisának tartanak. Talán ez a projekt lehet mentsvár azok számára, akik már nagyon vágynak az új autótolvajos élményekre.

Az Everywhere ott lesz mindenhol.

Ezt a szójátékot úgy kell érteni, hogy a cím a következő generációs konzolokra is megjelenik, ami tulajdonképpen egy elvárható cél minden játékfejlesztéstől. Ez persze a motorváltásnak köszönhető, hiszen a cím már Unreal Engine alatt készül, a korábbi Lumberyard Engine helyett. A titokzatos játékot egyébként a Build A Rocket Boy Studio fejleszti, aminek tagjai volt Rockstar fejlesztők, és aminek Budapesten is van részlege.

A fejlesztők nemrég posztoltak egy friss infót a Facebook oldalon, jelezve, hogy a játék fejlesztése az Unreal Engine-re áll át, és további munkatársakat is felvesznek. Ez feltételezhetően annak is köszönhető, hogy nemrég új befektetők szálltak be a projektbe, bizalmat szavazva a terveknek.

Sokan most azt feltételezik, hogy a cím a váltás miatt akár még a GTA 6 előtt megjelenhet, ez azonban puszta spekuláció. A nyílt világú sci-fi játékként jellemzett Everywhere tehát elérhető lesz PS5-ön és Xbox Series X/S-en is. Ahogy azt a projektvezető Leslie Benzies korábban mondta: a játékosok átfogóbb élményt kapnak majd, mint amit korábbi játékoknál kaptunk. Az már csak hab a tortán, hogy a projekt készítéséért többek között magyarok felelnek.

Ez történt korábban:

A Rockstar volt elnöke milliókat öl a GTA vetélytársának fejlesztésébe

×