Egy új effekt is érkezik a játékba az új tárgyakkal, ami az Omni Vamp nevet kapja. A Vamp szócskából eredeztethetően életerőt fogunk belőle nyerni.

A Riot Games az elmúlt hetekben és hónapokban folyamatosan adagolta az újdonságokat a League of Legends-et illetően. Hamarosan lezárul ugyanis a 10. szezon és kezdetét veszi a 11. előszezonja. Ezek nem egyszerű időszakok, ugyanis alapjaiban változik meg a játék ilyenkor. Vagy a rúnarendszer alakul át, vagy a teljes pálya, de az biztos, hogy szinte teljesen újra kell tanuljuk a mechanikákat. Ezúttal még szignifikánsabb változások érkeznek, új tárgyak és egy teljesen új rendszer landol majd az éles szervereken napokon belül.

A következő ciklus, amit a játékosok megkapnak a 10.23-as frissítés lesz. Már ez elkezdi szivárogtatni az újdonságokat a különböző szerverekre, ám ez nem jelenti azt, hogy megkapunk mindent abból, amit jövőre tervez a fejlesztőcsapat. Majd csak valamikor 2021 januárjában fogjuk látni azt, hogy mire is kell majd számítanunk a 11. szezonban. Addig pedig folyamatosan szoknunk kell a módosításokat. Lesznek olyan hősök, akik a semmiből törnek majd a meta élére, valamint sajnos olyanok is, akik összerogynak majd az új rendszer nyomása alatt. Ez majdnem elkerülhetetlen lesz. Persze némiképp odafigyel a Riot a hősökre, több is átalakítást kap majd az alap statisztikái terén. Többek között EkkoEliseJhin és Katarina is új irányba halad majd az alapokkal.

Bemutatkozik az Omni Vamp

Egy új effekt is érkezik a játékba az új tárgyakkal, ami az Omni Vamp nevet kapja. A Vamp szócskából már a régi motorosok kitalálhatták, hogy valami olyasmiről van szó, ami különféle statoknak köszönhetően fog tudni elszívni életerőt. Eddig ilyen volt a Spell Vamp, vagy a Lifesteal, most ezek együttese fog megjelenni az Omni Vampben. Azok a karakterek, akik Omni Vampet fognak halmozni magukra, mind valós sebzésből, fizikai sebzésből, mind pedig mágikus sebzésből képesek lesznek életerőt generálni. Ráadásul még halmozni is lehet majd ezeket.

Persze nem lesz őrületesen erős a mechanika, az ellenállások után fogja csak kalkulálni a rendszer a gyógyulást. Vagyis ha megsebzünk valakit fizikális sebzéssel, akkor azt a sebzést még a pajzs megtizedeli, s csak utána számol %-ot a rendszer, amiből végül életerőt kap karakterünk.

De akkor minek Physical Vamp?

Az új Sanguine Blade-en és az Elixir of Wrath-on található egy másik fajta Vamp, a Physical Vamp. Ez lényegében a fizikális sebzéssel operáló karakterek „Spell Vamp” statja lesz, ami pontosan ugyan úgy fog működni, mint a már ismert névrokon. Az Omni Vamppel ellentétben a Physical semmit sem fog profitálni a mágikus, illetve a valós sebzésből.

Tárgyak, amelyek az új Vamp-effektet hasznosítják

Egyértelműen azért van szükség ezekre az új effektekre, mert a Riot Games átdolgozza a tárgyrendszert. Épp ezért az Omni Vamp és a Physical Vamp is elsősorban a tárgyakon fog felbukkanni. Utóbbiról már írtunk, hogy jelenleg csak két olyan ismert eszköz van, ami hasznosítja. Az Omni Vamp esetében viszont sokkal szélesebb lesz a skála:

  • Leeching Leer: 10% Omni Vamp
  • Eclipse: 10% Omni Vamp
  • Riftmaker: 15% Omni Vamp
  • Icathia’s Curse : 18% Omni Vamp
  • Ravenous Hydra: 15% Omni Vamp
  • Syzygy: 12% Omni Vamp
  • Sanguine Blade: 12% Physical Vamp

A szóban forgó újdonságokat a hamarosan induló előszezonban már tesztelhetjük majd.

 

https://www.facebook.com/groups/lolhungary/

×