A folyamatos fejlesztés alatt álló Chrome tesztverziójában figyeltek fel egy változásra, ami alapján még több reklámot kaphatunk az arcunkba.

Talán azt mindenki tudja, hogy a Google Chrome folyamatosan fejlődik, a fejlesztés közben pedig rengeteg funkciót tesztelnek. Egy ilyen kísérletezésre derült most fény, amikor Techdows nevű lap munkatársa leleplezte azt a Chrome egyik tesztverziójában.

Úgy tűnik, akár már az üres lapon is reklámokkal kerülhetünk szembe.

Természetesen egyáltalán nem biztos, hogy az itt látható tesztelt funkció bármikor is bekerül a Chrome-ba, azonban ahogy az alábbi képen is látszik, ezzel még több reklámot kaphatunk majd az arcunkba.

Ha elkészül és bevezetik, itt a korábbi kereséseink alapján teljes hirdetések jelenhetnek meg. A Google a cikk után megkereste a Techdows cikkíróját, és elmondta, hogy a képen látható reklámok olyan terméklisták, melyek a meglátogatott oldalaktól függően változnak. Ráadásul elvileg kikapcsolhatók.

„Szeretnénk tisztázni, hogy ez a kísérlet terméklistákat jelenít meg, nem pedig hirdetéseket. Rendszeresen teszteljük az ilyen jellegű új funkciókat, hogy segítsünk a felhasználókat a vásárlásban” – írták.

Szerinted jó lenne még több reklámmal és termékkel találkozni böngészés során?

https://www.facebook.com/groups/1737295806551859

×