A világbajnokságot is érintette egy hatalmas Umbral Glaive hiba, amit nem lehetett elég gyorsan javítani. Az is lehet, hogy egy meccset még meg is zavart.

Élesedik a 2020-as League of Legends világbajnokság. Már a negyeddöntők időszakát éljük, a négy sziporkázó mérkőzésből egyet már le is játszottak. Lényegében újranézhettük a nyári LCK döntőt, az egyeneskieséses szakasz első fordulójában a Damwon és a DRX csapott össze.

A fejlődés megkérdőjelezhetetlen, az eredmény ugyan szintén 3-0 lett a Damwin javára, mint a regionális döntőben, ez a párharc most egy perccel hosszabb volt, mint a szeptember 5-i összecsapás. A DRX tehát nem tudta legyőzni a hazai riválist, de azt sikerült elérniük, hogy ezúttal egy perccel lassabban kapjanak ki…

Viszont nemcsak a játékosok küzdöttek, hanem a kliens is.

Mint kiderült, az Umbral Glaive nem rendeltetésszerűen működött az éles, na meg a 10.19-es Worlds kliensben. A bugot már a csoportkör során, a G2-Suning összecsapáson a rajongók már láthatták. Vandiril egy videóban be is mutatja az esetet:

 

Konkrétan az történt, hogy ha Umbral Glaive volt a felszereléseink között, a különböző jungle növények teljesen megőrültek. Ha egy növényt így pusztítottunk el, akkor az bizony a játék hátralevő részében soha többet nem spawnolt újra. Ez pedig egy kompetitív közegben hatalmas hibának számít. A G2 könnyen lehet, hogy egyébként emiatt a hiba miatt veszített a Suning ellen, ugyanis ha lett volna lehetőségük Blast Cone-t használni, valószínűleg nem sétáltak volna bele egy rettentően erős Gangplank arcába.

A Riot Games amint felfigyelt a hibára, top prioritás volt a javítása. A micorpatch már megérkezett az éles szerverekre, valamint eszközölték a világbajnokság során használt 10.19-es kliensen is. 

https://www.facebook.com/groups/lolhungary/

×