A League of Legends jövőre teljesen megváltozik. A tárgyrendszert átdolgozzák a fejlesztők, a 22 új Mitikus tárgyat be is mutatták a fejlesztők.

A Riot Games pár hete lerántotta a leplet a League of Legends 2021-re vonatkozó terveikről. Fontos volt mindezt meglépniük, ugyanis hamarosan elstartol a hivatalos előszezon, amikor már az éles szerveren próbálgathatjuk az újdonságokat. Nem lesz egyszerű dolga a veteránoknak sem, ugyanis a teljes tárgyrendszert tervezik a fejlesztők átdolgozni. Bevezetésre kerülnek a Legendás (Legendary) és a Mitikus (Mythic) tárgyak. Utóbbira fokozottan figyelnünk kell, ugyanis egy meccsen belül csak egyet használhatunk majd. A megkötés természetesen indokolt, kiemelkedően erősek lesznek.

A napokban elindul egy bővített hathetes tesztelési időszak a PBE-n, ami már tartalmazni fogja az új rendszer alapjait. Novemberben 22 teljesen új Mitikus tárgy fog érkezni a játékba, ezeket pedig nem két-három perc letesztelni. A Riot egy hivatalos közleményben listázta is a legfontosabb újításokat, s még magyar nyelven is leközölték ezt.

Külön kategorizálták is a különböző Mitikus tárgyat. Figyelem, rettentően hosszú lista következik!

A lövészek mitikus tárgyai (Marksman Mythic)

Orkán (Galeforce)

Mozgékonyság

3400 arany

+55 sebzés

+20% támadási sebesség

+20% kritikus csapási esély

Aktív – Zefírcsapás: A célpont irányába siet, három lövedéket lő ki a célodhoz legközelebb álló legalacsonyabb életerejű ellenségre (elsősorban a hősökre). Összesen 105–300 (az 1–18. szinten) (+30% bónusz sebzés) varázssebzést okoz, amely legfeljebb 50%-kal növekszik az alacsony életerejű célpontok ellen, ha az életerejük eléri a 30%-ot. (90 másodperc töltési idő)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +3% mozgási sebességet biztosít.

 

Krakenölő (Kraken Slayer)

Tankelhárító

3400 arany

+60 sebzés

+25% támadási sebesség

+20% kritikus csapási esély

Szigony: Minden harmadik támadás felerősödik, és további 80–120 (az 1–18. szinten) (+30% bónusz sebzés) tényleges sebzést okoz.

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +10% támadási sebességet biztosít.

 

Halhatatlan pajzsíj (Immortal Shieldbow)

A túlélés csapása

3400 arany

+50 sebzés

+15% támadási sebesség

+20% kritikus csapási esély

+12% életlopás

ÉletmentőHa olyan sérülést szenvedsz el, amitől 30% alá esne az életerőd, 3 másodpercre 150–650 (az 1–18. szinten) pajzsot kapsz. Emellett kapsz 20% életlopást nyolc másodpercre. (90 másodperc töltési idő)

Mitikus passzív: Az összes legendás tárgy számára +8 páncélt és +8 varázsellenállást biztosít.

 

A tankok mitikus tárgyai (Tank Mythic)

Naptűz Égisz (Sunfire Aegis)

Erősödő sebzés

3200 arany

+450 életerő

+30 páncél

+30 varázsellenállás

+15 képességgyorsítás

Égő áldozat: Másodpercenként 20–40 (az 1–18. szinten) (+ a bónusz életerő 1%-a) varázssebzést okoz a közelben tartózkodó ellenfeleknek (minionok és szörnyek ellen 50%-kal erősebb). Az ellenséges hősök vagy hatalmas szörnyek ezzel a hatással való megsebzése egy jelzőt ad, ami 5 másodpercen át 12%-kal megnöveli az Égő áldozatok további sebzését (6 alkalommal halmozódik).

Ragyogás: Maximális számú jelző esetén az alaptámadásaid felrobbannak körülötted, és a közelben lévő ellenfelek 3 másodpercen át sebződnek az Égő áldozatod sebzésével.

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 képességgyorsítást biztosít.

 

Fagyos tűz kesztyű (Frostfire Gauntlet)

Lelassítja az ellenfeleket

3200 arany

+350 életerő

+50 páncél

+30 varázsellenállás

+15 képességgyorsítás

Égő áldozat: Másodpercenként 20–40 (az 1–18. szinten) (+ a bónusz életerő 1%-a) varázssebzést okoz a közelben tartózkodó ellenfeleknek (minionok és szörnyek ellen 50%-kal erősebb).

Fagyos tűz: A támadások létrehoznak egy fagyos területet, amely 30%-kal lelassítja az ellenfeleket (+4%-kal 1000 bónusz életerőnként) 1,5 másodpercre. (4 másodperc töltési idő)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +100 életerőt és +7,5% méretet biztosít.

 

Őrjöngők páncélja (Berserker Suit)

Kezdeményezés

3200 arany

+350 életerő

+30 páncél

+50 varázsellenállás

+15 képességgyorsítás

Aktív – Hajsza: 4 másodpercre 75%-kal megnöveli a mozgási sebességet, ha ellenfél vagy ellenséges torony felé haladsz. Ha megközelítesz egy ellenfelet (vagy 4 másodperc elteltével), egy lökéshullám indul útjára, amely 2 másodpercre 75%-kal csökkenti a közeli ellenséges hősök mozgási sebességét. (90 másodperc töltési idő)

Égő áldozat: Másodpercenként 20–40 (az 1–18. szinten) (+ a bónusz életerő 1%-a) varázssebzést okoz a közelben tartózkodó ellenfeleknek (minionok és szörnyek ellen 50%-kal erősebb).

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5% kitartást és lassítás-ellenállást biztosít

 

A sebzésre építő orgyilkosok mitikus tárgyai (AD Assassin Mythic)

Draktharr árnykardja (Duskblade of Draktharr)

Csapatharcos többszörös gyilkosság

3200 arany

+55 sebzés

+18 halálosság

+25 képességgyorsítás

Alkonyat: Ha megtámadsz egy ellenséges hőst, 50–150 (az 1–18. szinten) (+30% bónusz sebzés) további fizikai sebzést okoz, és 0,25 másodpercre lelassítja őket 99%-kal (15 másodperc töltési idő). Ha meghal egy hős, akit az elmúlt 3 másodpercben megsebeztél, a töltési idő alaphelyzetbe áll, és 1,5 másodpercre lopakodni kezdesz.

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 képességgyorsítást biztosít.

 

Napfogyatkozás (Eclipse)

Párbaj

3200 arany

+55 sebzés

+18 halálosság

+10% életvarázs

Holdcsapás: Ha egy hőst 1,5 másodpercen belül 2 különálló támadással vagy képességgel sikerül eltalálni, az a maximális életereje 16%-ának megfelelő bónusz fizikai sebzést okoz neki, te pedig 30% mozgási sebességet és 150 (+80% bónusz sebzés) pajzsot (távolsági harcosoknak 100 (+60% bónusz sebzés)) kapsz 2 másodpercre. (6 másodperc töltési idő, távolsági harcosoknak 12 másodperc)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5% páncéltörést biztosít.

 

A portyázó karma (Prowler’s Claw)

Orgyilkosság

3200 arany

+65 sebzés

+21 halálosság

+10 képességgyorsítás

Aktív – Az árnyak sötétjéből: Megrohamozod a megcélzott ellenfelet, és 100–200 (az 1-18. szinten) (+45% bónusz sebzés) fizikai sebzést okozol neki, és 3 másodpercre 30%-kal csökkented a páncélját. (60 másodperc töltési idő)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +6 halálosságot biztosít

 

Varázserőt adó mitikus tárgyak (mana) (AP Mythic – Mana)

Liandry kínja (Liandry’s Anguish)

Tankelhárító

3400 arany

+80 varázserő

+600 mana

+25 képességgyorsítás

Gyötrelem: A varázslataid hatására az ellenfelek 4 másodpercen át 60 (+10% varázserő) (+ a célpont maximális életerejének 4%-a) varázssebzést szenvednek el, a varázsellenállásuk pedig 4 másodpercen át másodpercenként 5%-kal csökken (legfeljebb 25%-kal).

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 képességgyorsítást biztosít

 

Luden vihara (Luden’s Tempest)

Hirtelen sebzés

3400 arany

+80 varázserő

+600 mana

+10 képességgyorsítás

+10 varázstörés

Visszhang: Ha megsebzel egy ellenfelet egy képességgel, azzal 100 (+15% varázserő) további varázssebzést okozol a célpontodnak és 3 közeli ellenfélnek, és 3 másodpercre 30%-kal megnő a mozgási sebességed. (8 másodperc töltési idő)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 varázstörést biztosít

 

Örök fagy (Everfrost)

Lelassítja az ellenfeleket

3400 arany

+80 varázserő

+200 életerő

+600 mana

+10 képességgyorsítás

Aktív – Fagyos csapás: 100 (+30% varázserő) sebzést okoz egy tölcsér alakú területen, és 65%-kal lelassítja az ellenfeleket 1,5 másodpercre. A tölcsér közepén tartózkodó ellenfelek ehelyett mozgásképtelenné válnak. (45 másodperc töltési idő.)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +15 varázserőt biztosít

 

Varázserőt adó mitikus tárgyak (nem manásak) (AP Mythic – Mana nélküli)

Hextech rakétaöv (Hextech Rocketbelt)

Mozgékonyság

3200 arany

+80 varázserő

+250 életerő

+15 képességgyorsítás

EGYEDI aktív – Tüzes lövedék: A kijelölt irányba sietsz, és rakétákat lősz ki, amelyek 250–350 (az 1–18. szinten) varázssebzést okoznak. Ezután a hősök felé haladva plusz 75% mozgási sebességet kapsz 1 másodpercre. (40 másodperc töltési idő)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 varázstörést biztosít

 

Axamuk balgasága (Axamuk’s Folly)

Életvarázs

3200 arany

+80 varázserő

+15 képességgyorsítás

+150 életerő

+10% életvarázs

Romlás: Egy hőssel folytatott küzdelem minden másodpercében 3% bónusz sebzést okoz (legfeljebb 15%). Amíg ez a hatás a maximumon van, a bónuszsebzés 100%-a tényleges sebzéssé alakul.

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 varázstörést biztosít.

 

Az éji arató (Night Harvester)

Csapatharcos többszörös gyilkosság

3200 arany

+80 varázserő

+250 életerő

+15 képességgyorsítás

Aratás: Az ellenséges hősök megsebzése 150–250 (az 1–18. szinten) varázssebzést okoz, és 25% mozgási sebességet ad 1,5 másodpercre. (60 másodperc töltési idő hősönként)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 képességgyorsítást biztosít

 

Sebzésre építő harcosok mitikus tárgyai (AD Fighter Mythic)

A háromság hatalma (Trinity Force)

Hirtelen sebzés

3333 arany

+33 sebzés

+33% támadási sebesség

+200 életerő

+15 képességgyorsítás

Gyors csapások: A támadásaid 25 mozgási sebességet és (plusz az alapsebzés 5%-ával egyenlő mértékű) alapsebzést adnak 3 másodpercre. Az alaptámadás sebzésnövekedése legfeljebb 6 alkalommal halmozódhat.

Varázspenge: A képességek használata után a következő támadásod bónusz fizikai sebzést okoz (az alapsebzés 200%-a). (1,5 másodperc töltési idő)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +15% támadási sebességet biztosít

 

Vérivó (Goredrinker)

Párbaj

3300 arany

+45 sebzés

+400 életerő

+15 képességgyorsítás

+150% alap életerő-regenerálódás

Aktív – Szomjoltó csapás: Fizikai sebzést okoz (a teljes sebzés 110%-ának megfelelő mértékben) az ellenfeleknek egy kör alakú területen. Minden eltalált hős után visszanyersz (a teljes sebzés 20%-ával egyenlő mértékű) életerőt + a hiányzó életerőd 12%-át. (15 másodperc töltési idő, amelyet a képességgyorsítás csökkent)

Agresszió: Minden hiányzó 5% életerőd után 1%-kal nő a sebzésed (legfeljebb 15% sebzés 75% hiányzó életerőnél).

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +3 képességgyorsítást és +5 sebzést biztosít

 

Akadály (Stridebreaker)

Lelassítja az ellenfeleket

3300 arany

+50 sebzés

+20% támadási sebesség

+300 életerő

+10 képességgyorsítás

Fürgeség: Ha fizikai sebzést okozol, találatkor 20 mozgási sebességet kapsz 2 másodpercre, amely 60-ra emelkedik, ha az egység meghalt.

Aktív – Gyors csapás: Rövid távolságra való kitöréssel (a teljes sebzés 110%-ával egyenlő mértékű) fizikai sebzést okozol az ellenfeleknek egy kör alakú területen, és lelassítod őket 60%-kal, amely 2 másodperc alatt fokozatosan megszűnik. (20 másodperc töltési idő)

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +3% mozgási sebességet biztosít

Isteni Lélekfaló (Divine Devourer)

Tankelhárító

3300 arany

+40 sebzés

+400 életerő

+25 képességgyorsítás

Varázspenge: A képességek használata után a következő támadásod a maximális életerőd 6%-ával megegyező mértékű bónusz fizikai sebzést okoz. (1,5 másodperc töltési idő, a minimális sebzés az alapsebzés 150%-a)

Bekebelezés: Amikor a Varázspenge egy hőst talál el, az okozott sebzés 60%-ával egyenlő mértékben gyógyulsz

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +100 életerőt biztosít

Bűvölők mitikus tárgyai (Enchanter Mythic)

Shurelia csatadala (Shurelya’s Battlesong)

Csapatmozgékonyság

2600 arany

+300 életerő

+25 képességgyorsítás

+10% mozgási sebesség

Aktív – Inspiráció: 40% fokozatosan csökkenő mozgási sebességet ad neked és a közeli szövetségeseknek 4 másodpercre, valamint a következő három, hősök elleni támadásotok vagy képességgel bevitt találatotok 60–100 (az 1–18. szinten) bónusz varázssebzést okoz.

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +3% mozgási sebességet biztosít.

 

Az iron solarik medálja (Locket of the Iron Solari)

A túlélés csapása

2600 arany

+150 életerő

+25 képességgyorsítás

+30 varázsellenállás

+30 páncél

Aktív – Intervenció: 260–430 pajzsot biztosít a közeli szövetségeseknek (szövetséges, 1–18. szint), amely 2,5 másodperc alatt fokozatosan megszűnik. (90 másodperc töltési idő)

Vas aura: +5 páncélt és varázsellenállást biztosít a közeli szövetséges hősöknek.

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára megnöveli a Vas aura hatását +2 páncéllal és varázsellenállással.

 

Holdkőmegújító (Moonstone Renewer)

Az idő minden sebet begyógyít

2600 arany

+150 életerő

+25 képességgyorsítás

+100% alap mana-regenerálódás

Életpatak: Amikor megtámadod a hősöket, vagy képességeket használsz ellenük harc közben, 30–60 (az 1–18. szinten) életerővel gyógyítod a legtöbb sebzést elszenvedett közeli szövetségest (2 másodperc töltési idő). Minden, hősök elleni harccal töltött másodperc megnöveli a gyógyító hatást 25%-kal (legfeljebb 100%).

Mitikus passzív: Az összes többi legendás tárgy számára +5 képességgyorsítást biztosít.

A bejelentett új Legendás tárgyakról a League of Legends hivatalos oldalán olvashattok részletesen.

https://www.facebook.com/groups/lolhungary/

×