A Your Shop visszatért a League of Legends kliensekbe
A saját bolt a League of Legends egyik legközkedveltebb akciója. Szinte mindenki találhat magának egy olyan leárazást, amire érdemes lecsapni.
A saját bolt a League of Legends egyik legközkedveltebb akciója. Szinte mindenki találhat magának egy olyan leárazást, amire érdemes lecsapni.
A saját bolt a League of Legends egyik legközkedveltebb akciója. Szinte mindenki találhat magának egy olyan leárazást, amire érdemes lecsapni.
A Riot Games egyértelműen a mikrotranzakciókból tartja el játékait. Ám ez nem állítja meg a kiadót abban, hogy kedvezzen játékosainak. A League of Legends-ben például már évek óta jelen van egy Your Shop nevű funkció, ami személyre szabott akciókkal kedveskedik a játékosoknak.
Papíron úgy működik, hogy a rendszer megvizsgálja azokat a karaktereket, amikkel a közelmúltban játszottunk. Ezekre a hősökre pedig felajánl egy-két skint a Your Shop, ráadásul leszázalékolva. Egészen 70%-ig emelkedhet az árcsökkentés, vagyis ha szerencsések vagyunk, akkor aprópénzért juthatunk hozzá minőségi tartalmakhoz.
A Spirit Blossom eseménynek apropójából most újranyitott a Your Shop, így mindenki rávetheti magát a saját, exkluzív ajánlatára.
Fontos tudni, hogy a Your Shopban nem jelennek meg a legújabb skinek, így ha például Spirit Blossom Yasuora fáj a fogunk, bizony nem érdemes a saját boltra támaszkodni. Cserébe felbukkanhatnak Legacy tartalmak, vagyis olyanok, amik már nem érhetők el a kliens boltjából, vagy szezonális tartalmak. Gondolok itt a Winterfest, vagy a Harrowing, esetleg a Blood Moon tartalmakra.
Az ajánlat egészen augusztus 17-e este 18 óráig él az európai szervereken.
Tessék? – Lillia nevetségesen egyszerűen takarítja ki a dzsungelt