Újjáépített FIFA epizódot akar a PES mintájára a közösség
A PES az új generációs konzolok megjelenésével hatalmas változáson fog átesni, a játék az Unreal segítségével születik újra. A FIFA is így lenne a legjobb.
A PES az új generációs konzolok megjelenésével hatalmas változáson fog átesni, a játék az Unreal segítségével születik újra. A FIFA is így lenne a legjobb.
A PES az új generációs konzolok megjelenésével hatalmas változáson fog átesni, a játék az Unreal segítségével születik újra. A FIFA is így lenne a legjobb.
Tegnap a Konami a PES 25 éves évfordulója alkalmából fontos híreket tett közzé. Első körben fontos, hogy idén nem érkezik PES epizód, ehelyett egy frissítéssel megy át a következő szezonra a játék. Ez elsőre nagyon rosszul hangozhat, nem olyan rossz azonban a helyzet, mint amilyennek elsőre tűnik.
A PES szezon frissítése olcsóbb lesz, mint egy teljes játék, cserébe a fejlesztők valami sokkal nagyobb dolgon dolgozhatnak. A FIFA riválisa már régen leszakadt az EA sorozatától, így a fejlesztői úgy döntöttek, az Epic által készített és PS-en már bemutatott Unreal Engine-ben készítik el a következő PES részt.
Jelenleg a FIFA részeket a DICE által fejlesztett Frostbite motor hajtja. Bár az engine tényleg gyönyörű látvány megjelenítésére képes, abszolút nem erre lett kitalálva. A fejlesztők a kód első sorától kezdve FPS játékokra fókuszáltak. Az EA csak néhány éve kezdte minden más játék alá is betolni a Frostbite-ot, kisebb-nagyobb sikerrel.
Most, hogy itt a generációváltás, a FIFA közösség is szeretné, ha nem csak egy újabb lehúzás lenne a következő epizód. Helyette azt akarják, hogy az alapoktól épüljön fel a következő FIFA, így végre kinőhetné azokat a hibákat, amiket már hosszú évek óta kell tolerálniuk a játékosoknak.
Szerintetek jó lenne, ha a FIFA is átköltözne egy másik motorra, vagy az csak újabb problémákat eredményezne?