Bejöttek a Riot számításai a 10.13-mas frissítéssel
Elérte a célját a Riot legutóbbi frissítéssel. A 10.13-ban érkezett balansz-frissítések minden hőst a fejlesztők által meghatározott irányba tereltek.
Elérte a célját a Riot legutóbbi frissítéssel. A 10.13-ban érkezett balansz-frissítések minden hőst a fejlesztők által meghatározott irányba tereltek.
Elérte a célját a Riot legutóbbi frissítéssel. A 10.13-ban érkezett balansz-frissítések minden hőst a fejlesztők által meghatározott irányba tereltek.
Egy League of Legends méretű játéknál kifejezetten fontos és még nehezebb dolog megtalálni azt, hogy mire van szüksége a játéknak. A rengeteg hős között egyenlőséget tartani és közben normális mederben tartani a metát borzasztó nehéz lehet.
A Riot Games ezen fáradozik minden nap és miközben a VALORANT is 100%-on pörög, a LoL közösséget sem lehet félrerakni. Ennek megfelelően a League is folyamatosan bővül az új tartalmakkal és közben alakul át a balansz frissítések által.
Ahogy az mindig lenni szokott, ennek a frissítésnek is megvannak a maga nagy győztesei és vesztesei egyaránt. Érdekesség, hogy nem minden buffolt hős számai javultak, míg ez visszafelé is igaz.
Amint az jól leolvasható, a közösség reagált a változásokra és el is kezdtek többet játszani az erősített karakterekkel. Abból is látszik, hogy a fejlesztők jól nyúltak a dolgokhoz, hogy még a megnövekedett pick szám ellenére is javult szinte minden karakter győzelmi aránya. Ez alól egyedül Gnar, Rakan és Kog’Maw kivétel.
A nerfek is úgy alakultak, ahogy az el volt tervezve. A pick arány szépen bezuhant, miközben kevesebb meccset is hoznak le a gyengült karakterek. Ez alól egyedül Ornn kivétel, a felső ösvény mumusa a gyengítés ellenére is több meccset nyer, mint korábban.
Szerintetek jót tett a játéknak a 10.13-mas frissítés?