Egy vezető fejlesztő magyarázattal szolgált arra, hogy néha egy-egy hős, illetve fegyver miért lesz tűl erős az Apex Legends-ben.

Minden alkalommal, amikor új frissítés érkezik az Apex Legends-be, egy korábban már jól ismert hős vagy fegyver némileg népszerűbbé válik a többinél. Néha valami annyira OP lesz, hogy a közösség panaszkodni kezd rá. Most az Apex Legends vezető fejlesztője Jason McCord elmagyarázta, miért történik mindez például szezonváltáskor.

Függetlenül attól, hogy ezek a panaszok jogosak-e vagy sem, a Respawn rendszerint figyelembe veszi a játékosok visszajelzéseit. Sőt ha kell, változásokat eszközölnek. De hogy alapvetően mi vezet el addig, hogy néha egy-egy fegyver vagy hős túl erős lesz, arra nagyon kíváncsiak a rajongók.

McCord szerint mivel a játékot folyton frissíteni kell, előfordulhat, hogy a dolgok néha rosszra fordulnak.

Kép forrása: GameGuideHQ

„Egy élő játékban az erőviszonyokat néha ide-oda kell mozgatni, hogy minden évadban más élmény legyen. Ideális esetben az összes hős balanszolva van, de ez nagyon nehéz, ha közben fent akarjuk tartani az érdeklődést irántuk”írta McCord.

Ez azt jelenti, hogy a tervezőasztalon a fegyverek elsősorban nem úgy készülnek, hogy balanszolva legyenek.

„Egyes fegyverek néha túl erősek lesznek, hiszen megpróbáljuk áthelyezni az erőviszonyokat a meta megváltoztatásához” – teszi hozzá McCord, megjegyezve, hogy a játékosok visszajelzéseit nagyon nagyra értékelik. Ez ugyanis nagyban segíti a döntéshozatalt.

Kép forrása: Apex Legends

Az elmúlt hetekben a fejlesztők utaltak arra, hogy egy-egy hős, mint például Crypto és Lifeline életében változások jöhetnek, bár ezek még tesztelés alatt állnak. Nyilvánvaló, hogy ezzel is szeretnék kicsit átalakítani a metát, hogy mindig új kihívást tartogasson a játék. Persze ettől függetlenül a rajongók is elérhetik a változást, ha úgy ítélik meg, hogy valami nincs rendben.

Szerinted minden esetben jól dönt a Respawn a változásokat illetően?

https://www.facebook.com/groups/apexhunkozosseg/

×