Félelmetes mennyiségű pénzt termelt májusban a PUBG Mobile. A Tencent arany tojást tojó tyúkja lett a legsikeresebb mobiljáték.

Sokat lehet arról hallani, hogy haldoklik a PUBG, a játékosok egyre inkább elpártolnak a játéktól. A mobilport viszont teljes gőzzel zakatol előre, s úgy tűnik, egyhamar nem fog eltűnni a radarról. Megérkeztek a legfrissebb adatok a májusi mobiljáték bevételekről, a PUBG Mobile pedig tarolt az előző hónapban. Hogy ebben közrejátszik-e a koronavírus okozta karantén, vagy sem, azt nem tudni, de a végeredményt tekintve nem is olyan fontos mindezt számba venni.

A SensorTower adatai szerint nem volt olyan mobiljáték, ami jobban teljesített volna a PUBG Mobile-nál. Ugyan mind az App Store-on, mind pedig a Google Play Store-ban volt jobban kereső cím a Tencent lövöldéjénél, összesítésben mégis a híres Battle Royale győzött. Második helyen szintén egy Tencent cím végzett, a Honor of Kings, valamint harmadik helyre ismét a Roblox ért be. Érdekesség, hogy a Pokémon GO még mindig stabil szereplője a top 10-nek, májusban például jobban is teljesített, mint korábban.

Ami viszont félelmetes adat, hogy a PUBG Mobile a dobogó legfelső fokára egy hajmeresztő bevételszámmal került fel. A SensorTower szerint összesen 225 millió dollárt keresett a játékkal a Tencent májusban, ami körülbelül 68,2 milliárd forintnak felel meg. A bevétel 53%-a Kínából érkezett, s az USA-ból csupán csak 10,2%-a folyt be a teljes összegnek. Nem először tapasztalhatjuk, hogy az ázsiai régióban dominánsabbak a mobiljátékok, mint a világ többi pontján. Ám egy ilyen statisztika azért még azok szemét is elkerekíti, akik számítottak arra, hogy a mérleg nyelve Kína felé fog billenni.

https://www.facebook.com/groups/pubgmobilkozosseg/

×