Végre javítják a VALORANT legidegesítőbb hibáit
Viszlát desync, viszlát jelenlegi hitbox.
Viszlát desync, viszlát jelenlegi hitbox.
Valószínűleg ti is tapasztaltátok már, hogy mostanában nincs minden rendben a hitboxokkal. Korábban írtunk már róla, hogy a 0.50-es frissítéssel több dolgot is sikerült elrontani. A Riot viszont odafigyelt a visszajelzésekre és a következő frissítésben két fontosabb hibát is javítanak.
A fejlesztők a mai napon köszönték meg a rengeteg reportot/videót, amit a játékosok küldtek a hitbox hibákkal kapcsolatban. Mint utólag kiderült, nagyban függ attól a hiba előfordulása, hogy az ellenfelünknek hány fps-e van.
A jó hír, hogy ezeket mind javítják. Azaz a hitbox és az ezzel járó desync problémáknak hamarosan búcsút mondhatunk.
Mix this with movement inaccuracy changes and it being hard to tell between body/headshots with sparks (also blood accidentally being disabled) — we hit a perfect storm of issues. Chasing down all of these things now.
— VALORANT (@PlayVALORANT) May 19, 2020
A következő frissítésben egyébként a mozgást fogják átdolgozni, ami már csak azért is javít a helyzeten, mert így könnyebben meg tudjuk majd határozni, hogy az ellenfelünk testét vagy fejét sikerült eltalálnunk.
— FPS_Lucifer (@FPS_Lucifer) May 19, 2020
Szóval már alig várjuk a következő update-et, ezzel ugyanis remélhetőleg véget ér a hitboxok tortúrája.