MR 12 - Ezt a VALORANT mechanikát követeli a játékba több CS:GO profi
Többek között az Astralis játékosa, gla1ve is felszólalt a VALORANT mechanikája mellett. Egyre több profi szerint így kellene frissíteni a CS mechanikáját.
Többek között az Astralis játékosa, gla1ve is felszólalt a VALORANT mechanikája mellett. Egyre több profi szerint így kellene frissíteni a CS mechanikáját.
Többek között az Astralis játékosa, gla1ve is felszólalt a VALORANT mechanikája mellett. Egyre több profi szerint így kellene frissíteni a CS mechanikáját.
A Counter-Strike történetében rengeteg olyan mérkőzés történt, ami attól vált legendássá, hogy milyen hosszúra nyúlt el. A többszörös overtime-ok, kifeszített utolsó megmozdulások mindig izgalmassá tették a játékot, most azonban úgy tűnik, végleg eljárt felette az idő.
Bár a CS, amióta világ a világ MR15-ös játék volt, 2020-ban a profik úgy érzik, talán elérkezett az idő arra, hogy megreformálják a fejlesztők az alapokat. Jelenleg a kompetitív meccsek MR15-ös összecsapások. Ez azt jelenti, hogy a 16. megnyert körig megy a harc, 15-15 esetén pedig döntetlen, vagy hosszabbítás következik.
Először Pimp szólalt fel amellett, hogy manapság túl sokáig tartanak a profi CS:GO meccsek, erre pedig szinte azonnal rácsapott az Astralis irányítója, gla1ve is.
This. Early days csgo 30 rounds would last for about 45 minutes, today it is atleast an hour i believe.
Reasons:
– Bombtimer changed from 40 to 45
– Freezetime changed from 15 to 20
– Roundtime changed from 1 minute and 45 to 1 minute and 55 i believe.
– Timeouts https://t.co/SILDIJUtrz— Lukas Rossander (@gla1ve_csgo) May 14, 2020
Régen egy 45 perces meccs már hosszúnak számított, míg ma simán elmegyünk 1 órán túl úgy, hogy észre sem vesszük. Ez egy apró, de összeadódó változtatásoknak köszönhető, mint például a bomba időzítőjének 5 másodperces kitolása.
Miközben teljesen jogos az észrevétel, és tényleg hosszúak a meccsek, azért nem ennyire egyszerű a CS:GO helyzete. Ahogyan azt TACO is kiemeli, MR12-ben a pisztolykörök a mostaninál is sokkal fontosabbak lennének.
i can agree but winning pistol rounds would also become a huge advantage on MR12! what could we do about it?
— Epitacio de Melo (@TACOCS) May 14, 2020
Az MR15-ös működés érintetlen volt az elmúlt 20 évben, amióta létezik a CS. Ahhoz, hogy ez megváltozzon, nagyon mélyen bele kell nyúlni a játékba. Talán finomhangolásokkal kellene csökkenteni a meccsek hosszát és maradni az MR15 mellett.
Nemsokára valószínűleg ezzel kapcsolatban is érkeznek majd hírek, hiszen mióta a VALORANT megjelent, a CS:GO fejlesztői, mint a kisangyalok látnak el minket információkkal és frissítésekkel egyaránt.
Szerintetek hogyan kellene változtatni a CS:GO meccseken, hogy az ne legyen indokolatlanul hosszú, de a profilját se veszítse el?