A legújabb CS:GO frissítésnek a gyengébb gépekkel rendelkező játékosok örülnek majd a leginkább. Mostantól egyszerűbb lesz betölteni a pályákat.

A CS:GO frissítések között felbukkant egy új dátum, magyar idő szerint péntek hajnalban új Update érkezik. Sőt, a CS:GO beta fájlok között már látható a tartalma is, ennek pedig leginkább a gyengébb PC-vel rendelkezők fognak örülni.

Optimalizálják ugyanis a textúrák megjelenítését, a renderelési prioritások átrendezésével. Ennek köszönhetően a textúrák betöltése kevésbé lesz VRAM igényes, így a 4GB-nál kevesebbel rendelkezők számára jobban fog futni mostantól a CS:GO. Akinek ennél több van a gépében, szinte semmilyen változást nem tapasztal majd.

A dolog működésének lényege, hogy nagy felbontású textúrákat addig nem tölt majd be a játék, amíg nincsenek a tényleges látóterünkben. Ha például A lerakón állunk, a játék nem rendereli be B lerakó részletesen kidolgozott textúráit. Ráér majd akkor foglalkozni vele, ha közelítünk a helyszín felé, addig pedig spórol a renderre szánt erőforrásokkal.

Az újdonság beállításához bekerült a játékba egy új menüpont. A Video Setting alatt lesz elérhető, Texture Streaming néven találjátok majd meg. Akik tehát elég erős géppel rendelkezik, simán kikapcsolva hagyhatja. Akinek viszont segítene ez az új beállítás, mindenképp engedélyezze majd a frissítés után.

Jó látni, hogy a potato PC-s közösségre is odafigyel a Valve, csak így tovább!

https://www.facebook.com/groups/huncsgo/

×