Kíváncsi vagy Vikendi történetére? Jó helyen jársz!

Ismét bepillantást nyerhettünk a kulisszák mögé a PUBG Corp.-nak köszönhetően. Ezúttal a téma nem más, mint Vikendi, amit már harmadik alkalommal terveznek újra a fejlesztők. A videóból többek között megtudhatjuk azt is, hogy Vikendit azoknak tervezték, akik szeretik a lassabb játékmenetet, olyat, mint amilyet Erangel vagy Miramar nyújt, de mégis szeretnének egy kicsit nagyobb pörgést, na persze nem akkorát, mint ami Sanhokon van. Na, ezek a különböző játékostípusok most mindannyian egy pályára tömörülhettek, persze ha szeretik a havas tájakat.

„Úgy gondoltam, hogy Vikendit a hófödte tájak teszik egyedivé, de mikor eltávolítottuk a java részét, még mindig remekül festett. A legnagyobb probléma az volt, hogy a hó elvakította a játékosok és nehéz volt koncentrálni. Ez már a múlté” –  mondta Yinjeong Jung

Aki kíváncsi a részletekre, erre találja a PUBG Corp. legújabb videóját, ami sajnos kizárólag angol nyelven érhető el:

×