Folyamatos nyomás alatt a közösség, ugyanis az Infinity Ward meglehetősen rossz érzékkel nyúl bele a Warzone játékmódjaiba.

Amikor megjelent a Warzone, csupán három fős csapatokban lehetett akcióba lendülni. Éppúgy, mint az Apex Legends esetében, némi ráhagyással, de ki lehetett jönni a véletlenszerűen összesorsolt csapattársakkal, arról nem is beszélve, hogy egy Free-to-Play játékról beszélünk, két barátot sem volt nehéz találni.

Végül pár nappal a megjelenés után az Infinity Ward bejelentette, jön a Solo mód. Mindenki nagyon megörült a Warzone közösségben, ugyanis így már csak a Duo játékmód hiányzott a játékból ahhoz, hogy tökéletesnek nevezzük. Többek még a négy fős csapatoknak is örültek volna, de tudtuk, hogy ha mindez megoldható, idővel a fejlesztők azt is hozzáadják a játékhoz.

Majd elkövették a legnagyobb hibát, amit tehettek. A játékmódokat ahelyett, hogy állandóvá tették volna, elkezdték rotálni.

A Plunderrel ugyan ez a helyzet. Mire a játékosok megszokták volna a Quads felállást, máris kikerült a játékból, s jelenleg csak és kizárólag duók formájában halmozhatunk pénzt a játékban.

Kép forrása: Activision

A folyamatos váltogatással csupán inkonzisztenssé teszik a játékot, a játékosokat pedig dühössé. Valószínűleg senki sem szólna egy szót sem, ha redukálnák a játékmódok számát, de állandóvá tennék őket. Mert így csak azt érik el az Infinity Wardnál, hogy a játékosok folyamatosan azon fognak stresszelni, hogy mikor kerül ki a játékból a kedvenc felállásuk. Nehéz úgy fenntartani egy játékosközösséget, hogy azok nem tudják, mikor és kivel ülhetnek le játszani.

Reméljük a jövőben közös nevezőre tudnak jutni a fejlesztők a játékosokkal. Mert ha nem, az lehetséges, hogy alá fogja ásni a Warzone jelenlegi, egyébként pozitív megítélését.

https://www.facebook.com/groups/warzonehungary/

×