Minden fps játékban kockázatos újratölteni a fegyvert. Ha ez a mechanika egy játékhiba miatt nem működik, az egyenesen a poklot jelentheti azokban a fontos másodpercekben.

Az újratöltés mindig kockázatos megmozdulás egy Call of Duty féle fps játékban, ahol a másodperc tört része alatt kerülhetünk egyik tűzharcból a másikba. Ilyenkor könnyen sebezhető a játékos, tisztán kínálva magát az ellenfelek figyelmébe. A legtöbb játékos fedezékben tölt újra, amikor biztonságos…

…egy új bug azonban megakadályozza az újratöltést és egy végtelen animáció újraindulást okoz, teljesen kiszolgáltatva a játékost.

Egy Modern Warfare játékos által feltöltött klipben láthatjuk, hogy miről is van szó. Először azt hihetnénk, hogy semmi probléma nincs, azonban az animáció végén egyszerűen végtelenül újraindul, mintha a fegyver soha nem akarna megtelni.

Weapon refusing to reload. I could have done without that. from modernwarfare

A kommentek között több játékos is jelzi, már találkozott a hibával, megoldást azonban még nem siekerült rá találni. Bízhatunk benne, hogy a fejlesztők nemsokára javítják, ugyanis redditen már több alkalommal jelezve lett feléjük a probléma, eddig azonban nem sikerült orvosolni a shotgun gondokat.

A játékosok jelentése szerint a bug csak a Model 680-at érinti, azt azonban Spec Ops-ban is. A bug akkor jön elő, ha egy teljes slug tárat kiürítünk, ekkor az üres fegyver végtelen emésztőgödörrő válik.

A hiba egyelőre nincs feltüntetve az Infinity Ward Trello listáján, ettől függetlenül azonban esélyes, hogy tudnak a hibáról és már dolgoznak az ügyön.

Ti futottatok már bele hasonlóba a Modern Warfare-ban? Esetleg titeket is érint a hiba?ű

https://www.facebook.com/groups/codmwhungary/

×