Mindamellett, hogy kiváló újításnak tűnnek a különböző NPC-k, a Fortnite játékosok bizony sokszor megszenvedik a harcot velük. Ráadásul még erősödtek is.

A Fortnite második felvonásának második szezonja halom új játékmechanikai újítással szolgált. Ezek közül az egyik legérdekesebb az NPC-k bevezetése volt. A szigetet ellepték a különböző frakciókhoz tartozó katonák, na meg főnökeik, akiket ugyan nehezebb eltakarítani az útból, de legalább értékes loottal szolgálnak.

Viszont bizonyos esetekben ez a „nehezen eltakarítani” rész tényleg izzasztó folyamat. A Fortnite közösségen belül nem egy olyan embert láttam azzal viccelődni, hogy az aktuális szezonban Midas-nak van a legtöbb killje, nincs egy játékos, aki a közelébe érne.

TNTina kivételével az összes boss képes megkeseríteni az életünk, ők a tipikus high risk-high reward játékelemek.

Nos, most úgy néz ki, hogy a v12.10-es frissítés a szóban forgó NPC karaktereken csak erősített, mind a Henchmanek, mind pedig a vezetőik szívósabbak és pontosabbak lettek. A játékosok sorra szállják meg a nagyobb Fortnite fórumokat, hogy kiírják magukból frusztrációik.

Íme egy klipmontázs, amiben Ninja, SypherPK és Tfue is az NPC-k aimbotjának áldozatává válik:

 

Sajnos a Patch Note-ok hiánya miatt nehéz meghatározni, hogy pontosan mennyit erősödtek a reflektorfénybe helyezett karakterek, de az biztos, hogy a következő frissítésben elférne rájuk egy kisebb nerf. Épp elég, hogy más játékosokra is figyelnünk kell.

https://www.facebook.com/groups/fortnitehunkozosseg/

×