Ezek a jelek már tényleg nagyon vészjóslóak. Sok játékos már nem is vágyik arra, hogy visszatérjen a PUBG-hoz. Van még visszaút a játék számára?

A PUBG már hosszú ideje problémákkal küzd, a legutóbbi frissítés azonban az egész rossz helyzetet egy következő szintre emelte.

Rengeteg hangzatos ígérettel érkezett meg a közelmúltban a 6.2-es frissítés, azonban az újdonságok mellett számtalan hibát is magával hozott, újabb pofont adva az egyébként is sovány játékosbázisnak. Az Intel processzoroknál tapasztalható 100%-os kihasználtság, vagy a random teljes kifagyások mostanra játszhatatlanná tették a játékot.

Látványos képen a játékosbázis bezuhanása:

Forrás: reddit.com/u/PushingShotsPUBG

Az első minta február 10-én este 7-kor játszók számát mutatja, ekkor 63,319 játékos játszott a játékkal. Ez az idő múlásával, március másodikára 51,225-re csökkent. A köztes időben is szemmel látható az állandó csökkenés, hiába játszanak még sokan a PUBG-vel, a számok erősen lefelé tartanak.

A játékosok pedig hangot is adnak a véleményüknek. Miért nem választhatunk például mapot?

Miért nem kezdenek valamit az olyan, játékkal egy idős gondokkal, mint például a de-sync, a packet loss vagy a folyton hibás hangok?

1500 óra után is van, aki abbahagyja, a szerverek ugyanis játszhatatlanná teszik a PUBG-t.

Újabb panasz az indokolatlanul sok csalóra. Tényleg nincs ellenük jó megoldás?

Még mindig ott tartunk, hogy a kínaiak miatt nem tudunk élni a európai szervereken?

Ami igazán elkeserítő az egészben, hogy a problémák nagy része nem is a 6.2-es frissítéssel bejött gondok. A játékosok olyan okokkal hagyják ott a játékot, ami már hetek, vagy akár sok-sok hónap óta a játék része.

A PUBG sorsa tényleg csak azon múlik, hogy a fejlesztők mikor értik meg, a folyamatos ígérgetéssel csak a saját megbízhatóságukat ássák alá, miközben a játék nem lép egyről a kettőre. Nagy és sürgős változások kellenek.

https://www.facebook.com/groups/pubghunkozosseg/

×