Megunta a Riot Games is - Készül a LoL kliens új generációja
Eddig bírta a szenvedést a Riot Games: a kiadó bejelentette, ráfekszenek a League of Legends kliensének átalakítására. Nem lesz rövid munka.
Eddig bírta a szenvedést a Riot Games: a kiadó bejelentette, ráfekszenek a League of Legends kliensének átalakítására. Nem lesz rövid munka.
Eddig bírta a szenvedést a Riot Games: a kiadó bejelentette, ráfekszenek a League of Legends kliensének átalakítására. Nem lesz rövid munka.
A League of Legends kliens enyhén szólva sincs jó formában mostanában. Egy jó barátom szerint olyan, mintha demens lenne, sosem lehet tudni, hogy mikor felejt el alapfunkciókat.
Ez a kellemetlenség pedig mostanra olyan mértékű és sűrű lett, hogy a Riot Games-nek hivatalos közleményt kellett kiadnia, hogy a közösség tudtára adják: a kiadónál most a „kliens-helyzet” javítása a prioritás.
Will have a few folks from the team jumping into this Reddit thread to answer more questions! https://t.co/TkFbU3gVUU
— Ryan Rigney (@RKRigney) March 2, 2020
Így mellékágon megjegyezném, az új skinek és karakterek más fejlesztőcsoportok hatáskörébe tartoznak, vagyis ha megérkezik a játék 370. Lux kinézete, az nem jelenti azt, hogy erőforrást bukott a kliens javításán dolgozó csapat.
A kliens javításának első hulláma maga a szoftver és azon belül a karakterválasztó (champ select) fázis gyorsaságán kíván fejleszteni. Mindezek mellett pedig a legkritikusabb bugokat és rendszer összeomlásokat is orvosolni fogják.
Az úgynevezett „bootstrap” – az az időszak, amikor élesíti a háttérben dolgozó pluginokat a rendszer – jelenleg akár 40 másodperces csúszást is eredményezhet sokaknál. Ez pedig tragédia. A Riot Games most ezt a számot igyekszik letornázni 15 másodpercre.
A Champ Selecthez új infrastruktúrát hoz létre a fejlesztőcsapat, valamint újratervezik a kommunikációt a szerver és a kliens között, hogy az adatok az új rendszerben ne vesszenek el út közben.
Ha sikerül mindezt rendbe hoznia a fejlesztőknek, fél éven belül szignifikánsan javulhat a helyzet.